ilpostino Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Tidligere i kveld flyttet jeg over innmaten i maskinen min Fractal Design Define R4 Black Pearl. Jeg har en SSD og en snurredisk. SSD'en brukes til OS mens snurredisken brukes til data. etter at jeg flyttet over innmaten ble stasjonsbokstaven til snuredisken E: istedenfor D: slik den alltid har vært. Når jeg går inn i Diskbehandling for å endre stasjonsbokstaven tilbake til D: får jeg feilmelding om feil parametre. Noen tips? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Prøvd med DISKPART? Gir det samme/ mer beskrivende feilmelding når du forsøker å endre drive letter? Ser du om D: er i bruk allerede (LIST VOLUME eller LIST PARTITION)? MOUNTVOL.EXE, står det at D: er i bruk? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Har pleid å funke dersom man fjerner stasjonsbokstaven(e) som er feil, og siden tilordner ny stasjonsbokstav - istedet for å bytte direkte. Sjekk som NoBo sier at det ikke blir kræsj pga stasjon D allerede er i bruk. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det kan indikere at harddisken er i bruk. Prøv å lukke alle programmer eller gjør stasjonsbokstav-endringen i sikkermodus for å være sikker på at disken ikke er i bruk. Du kan også prøbe som nevnt over å fjerne stasjonsbokstav først for så å sette ny bokstav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå