Prince_ Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hei, er snart ferdig med første året på en bachelorutdanning (det kan være verdt å nevne at det kanskje har noe å si for lønnsatsen at jeg etter et år nå har tittelen markedsøkonom), og skal jobbe i en dagligvarebutikk i sommer som følger tariffavtale for lønn. Jeg har tidligere arbeidet her i 3-4 år, og blir nå ansatt igjen siden de ikke vil lære opp nye osv. Dette blir da andre jobben min, siden jeg har en annen deltidsjobb til vanlig. Jeg lurer på hvilke lønnsatser jeg kan forlange og hva kravene er på tillegg. Jeg vil ha svar fra en tredjepart siden jeg ikke stoler på hva som blir sagt fra arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Generell studiekompetanse (eller at du er fylt 25 år) gir minimum lønnstrinn 3, så kan du sikkert argumentere for noen år med ansiennitet i tillegg. Jeg tror ikke Handel og Kontor sin tariff sier noe om utdanning utover dette. Satsene for 2013 finner du her. http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=696 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå