Toketorp Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 En benk i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 God komposisjon i skråvinkel. Litt usikker på om treet til høyre skulle vært med, men tror ikke kutt er løsningen og da måtte det bli kloning så egentlig like greit å beholde det som det er. Et par andre små pirk er at en stein ute i venstrekanten er overeksponert og kunne vært lysdempet og kanskje kontrastøkt separat. Nede anbefaler jeg en kloningsjobb på de to grønne bladene akkurat i bildekant. Kanskje litt vrient på det til venstre, men det burde gå etter et par forsøk. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Hei! Takk for konstruktiv kritikk! Jeg er helt enig i dine betraktninger, men var nok litt for opptatt av benken, at noen hadde tatt seg bryet med å bygge en steinbenk ute i skogen, da jeg tok bildet. Når det gjelder bilderedigering er jeg helt på nybegynnerstadiet, men flott med en "oppgave" å forsøke seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg