B|2bb3r Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg søker en oversikt over hva de ulike kommandoene som finnes i Expression builder betyr. Har søkt en del på nettet, men ikke funnet noe nyttig ennå. Derfor henvender jeg med her. Eller andre oversikter over programeringskoder fr Access forms mottas med takk. Lenke til kommentar
offko Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei! Finner vel sikkert noen oversikter i bøker, men ellers er mange av de innebygde funksjonene i Expression Builder (EB) de samme som i Excel. Står du i EB, kan du velge funksjon, klikke hjelp på de enkeltvis... Det er vel noe over 200 funksjoner direkte tilgjengelige. Ellers er jo tipset å bruke hjelp da. Trykk F1, skriv inn "Expression Builder" (engelsk versjon) hvor du får opp massevis av eksempler. Skal du gjøre litt i Access, burde du kanskje vurdere VBA også. Der er det masser av nettsteder. Selv er jeg en del på www.tek-tips.com (hvor du kan spørre om alt mulig i forskjellige Access-fora), men også f eks www.mwps.org/access er god. Håper dette kan bringe deg noen skritt i riktig retning - det er tross alt gøy å drive med Access:-) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nei, Access suger, SQL er gøy. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei, Access suger, SQL er gøy. Takk for det flotte bidraget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå