awesnes Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg synes at hovedbildet var spennende jeg, litt mer kreativt enn det i spoiler. Veldig fin bakgrunn, akkurat nok difust til å holde på spenningen. Veldig fine farger "bak" vinduet også. Likte forøvrig også spoilerbildet godt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Fin fest - flere gode bilder. 1 Lenke til kommentar
KleKir Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Fin fest - flere gode bilder. Takk skal du ha :-) Jeg synes at hovedbildet var spennende jeg, litt mer kreativt enn det i spoiler. Veldig fin bakgrunn, akkurat nok difust til å holde på spenningen. Veldig fine farger "bak" vinduet også. Likte forøvrig også spoilerbildet godt. Hyggelig å høre :-) Lenke til kommentar
KleKir Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Takk for tilbakemeldinger jeg har fått i løpet av junifesten. Det ble dessverre alt for lite tid til fotografering på slutten. Jeg prioriterte hyttekjøp! Så nå blir det snart muligheter for flotte solnedgangsmotiv :-) Tillater meg å avslutte med en bitte liten oppdagelse: Nede i gresset vokser en bitte liten blå blomst. Når jeg sto der så jeg at den hadde en svart prikk inni. Det viste seg å være et enda mindre insekt som lå godt til rette på den mykeste blomsterseng ;-) Tatt håndholdt. 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Du hadde både fine og noen sterke bilder. Det har vært morsomt å titte innom tråden din. Takk for en trivelig fest Flott bokeh på den siste spoileren. Endret 1. juli 2014 av aspirant Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Gratulerer med ny hytte, søtt bildet det siste i spoileren. Takk for festen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå