fjarle Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hele husholdningen kan dele på apper, innhold – og regninga.iOS 8 kobler sammen familien Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Må bare rette opp en litt grov feil... "Apple har nemlig skrotet to virkelig store stykker arvegods. Appene for iOS ble tidligere skrevet ved hjelp av språk som Objective C og OpenGL. Begge disse språkene har vært med oss i en årrekke, og Apple hiver dem nå ut til fordel for egne språk." Dette stemmer ikke. Swift som det nye språket heter kommer til å støttes ved siden av Objective-C. OpenGL ES kommer også til å være støttet i tillegg til "Metal". 4 Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Med støtte for Swiftkey må jeg kanskje måtte ta inn Apple i vurderingen av neste telefon igjen. Smart trekk av de. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Swiftkey har blitt elendig med de nyeste oppdateringene, så jeg måtte gå over til google keyboard. Hvis jeg skulle byttet ut apples eget tastatur, som jeg synes er helt greit, så hadde jeg lett etter noe annet.Uansett, her synes jeg det var overraskende mye nytt Det meste spennende synes jeg er forandringene som inviterer til bedre samspill mellom iOS- og OSX-enheter. Synes det er stilig at jeg kan ta imot telefoner når jeg sitter på min iMac, selv om telefonen er langt borte.Tråden vil sikkert bli nedrent av apple-hatere ganske snart, men for meg som vipper mellom android og iOS titt og ofte er dette nyheter som gjør telefonen langt mer interessant. Er spent på å se hvordan iOS 8 blir på iPaden min også Endret 2. juni 2014 av Jakoozie 4 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg likte at man kan svare på SMS fra OSX. Jeg er svært dårlig til å svare på SMS siden jeg sjelden gidder å svare på lengre meldinger. Sikkert greit å ha muligheten til å ringe fra OSX også, men langt i fra noe jeg har savnet. Ellers er jeg spent på hvordan HomeKit og HelthKit blir i praksis Lenke til kommentar
Akkel Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Samsung har sidesync, der kan man styre mobiltelefon via pc. Sms, ringe osv... 1 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Gleder meg til widgets. Håper Ruter appen får en widget for sanntid! Og endelig kan man svare på tekstmelding direkte uten å måtte gå ut av appen man er i. Endret 3. juni 2014 av Lek1 1 Lenke til kommentar
Claryn Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Fantastisk. Da er det bare å håpe på at neste steg er å fjerne iTunes faenskapet og heller bruke et ordentlig filsystem på mobile enheter. Da blir det kanskje en iPhone neste gang! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Samsung har sidesync, der kan man styre mobiltelefon via pc. Sms, ringe osv... Har du noengang forsøkt å bruke SideSync? Som med 90% av Samsung sin programvare så er den ytterst dårlig og lite gjennomført. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg