Ænonym Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det er en jente jeg møtte på en fest for noen uker siden. Senere har det blitt noen facebook samtaler, hvor det er jeg som har startet samtalene. Men da jeg først har startet samtalene, så stiller hun spørsmål og holder samtalen i gang like mye som meg, om ikke mer også. Vi har møttes face to face et par ganger etter festen også hvor vi bare har sagt hei til hverandre. Hun spurte forresten meg om jeg skulle på to fester som er her om noen uker :-) Men er dette grunnlag nok til å spørre henne om å finne på noe? eller blir det for tidlig, og jeg burde heller vente til festene og satse på å møte henne der? Jeg har veldig lyst på denne jenta, og har ikke lyst til å ødelegge det ved å gjøre noe dumt! 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Spør hun om å finne på noe hun er int. Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Lett. Kjør på! Ingenting å tape uansett. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen uker siden? Stort sett er første deit etter at vi møttes på byen avtalt innen noen få dager for min del, om ikke tidligere. Få ting er verre enn å gå rundt i grøten over internett. 1 Lenke til kommentar
Ænonym Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Okei, men da burde jeg vel be henne ut face to face? Eller er Facebook, snapchat o.l okei? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Sosiale medier er helt innafor. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det er ikke noe som heter for tidlig, vet du hva du vil kjører du på. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Vel, aldri for tidlig. Jeg inviterte min nåværende kjæreste (7mnd snart) hjem til meg selv etter at vi hadde møttes kanskje en halvtime tidligere, og det gikk fort etter dette også. Vi hadde dog utvekslet en del mld i ca en uke tidligere. Kjør på Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg var på apoteket i dag og handla prøvde meg på hun som jobba der, komijen spør hun ut, hun virker uansett interissert i deg. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Gosh, du kan allerede navnet hennes. Dere er praktisk talt BFFs. Kjør på, be henne ut. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ikke for tidlig. Du kan fint spørre om hun vil finne på noe, du kunne spurt henne om det for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå