Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 En som irriterer meg med men jeg tror den reklamen er på vei ut nå (Heldigvis) Den kiwi reklamen med de ungene som kjører rundt med barnevogner med den musikken... Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) En som irriterer meg med men jeg tror den reklamen er på vei ut nå (Heldigvis) Den kiwi reklamen med de ungene som kjører rundt med barnevogner med den musikken... Du tenker på dette "hysteriske" innslaget: https://www.youtube.com/watch?v=foq_K3ditN0 Den reklamen som har fått meg til å ty til mute knappen mest den siste måneden må være den forjævlige Tine reklamen med geita som breker ut gamle Tina Turner hits. https://www.youtube.com/watch?v=lcRqpZr-1Sc Endret 5. mai 2015 av FrankZito Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ja den, jeg får bare lyst til å lufte dem opp og henge dem etter shorta på hyllene Den gjeite reklamen er mistenkelig lik den djuice reklamen hvor begge 2 tror de synger bra mens de begge suger balle Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg signerer denne, for noen unger... Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 De nye kildesorteringsreklamene med Atle Antonsen er så fryktelig dårlige og vanvittig irriterende at jeg, som allerede kildesorterer (selv om jeg ikke har noen tro på at det har noen effekt), sterkt vurderer å slutte med det i ren protest... og jeg liker Atle Antonsen. Hva i alle dager tenkte de da de pønsket ut disse reklamene? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Etter å sett litt på tv3 play, er jeg kraftig lei av betsson reklamene med Rise og hun idol tøtta... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Alt av reklame fra One Call og Chess er som regel totalt uinteressant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå