Gå til innhold

Reklamefilmer du syns er mest plagsom/teit? :)

Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Hvilken reklame irriterer deg mest?

Den jeg virkelig hater er den med skitten vask hvor hun dama får det sure uttrykket i ansiktet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hater den One Call reklamen, den er skikkelig irriterende nå. Også misliker jeg SAS-reklamen som vant gullfisken. Sikkert mange som er uenige, men er veldig lei av den reklamen nå.

Den med hun jenta som ikke egentlig tok flyet og gjorde alt selv og så sitter hun på trappa og venter på faren sin?

Lenke til kommentar

Noroff reklamen på YouTube er den jævligste, jeg bruker ikke Adblock eller lignende og hver eneste gang den reklamen dukker opp så er det som å bli torturert med waterboarding.

Ellers er Chess reklamen en solid nr. 2, synes stemmen på hu kjerringa som prater virker så arrogant som det går ann å bli.

(Nesten så jeg får lyst å gå vekk fra Chess som mobiloperatør, men er ellers fornøyd med dem!)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kjenner jeg vil skru av tvn når den Djuice reklamen med plastalina-figurene kommer.

Ja er det ikke forferdelig irriterendes når de sitter i sofaen og flirer?

Jeg syns de tidligere reklamene med de samme plastalin figurene er irriterendes, og for å ikke nevne mr melk, ser dem hadde lagd apper med av mr melk, prøvde dem men akk dem sugde...

Winza: det er den ja, hater den :p spesielt musikken.

Hehe musikken likte jeg faktisk, lasta den til og med ned, syns den passer bra til noen som tar selvmord på slutten av en krim serie episode i slow motion:)

Lenke til kommentar

Kjenner jeg vil skru av tvn når den Djuice reklamen med plastalina-figurene kommer.

Ja er det ikke forferdelig irriterendes når de sitter i sofaen og flirer?

Jeg syns de tidligere reklamene med de samme plastalin figurene er irriterendes, og for å ikke nevne mr melk, ser dem hadde lagd apper med av mr melk, prøvde dem men akk dem sugde...

Winza: det er den ja, hater den :p spesielt musikken.

Hehe musikken likte jeg faktisk, lasta den til og med ned, syns den passer bra til noen som tar selvmord på slutten av en krim serie episode i slow motion:)

Haha! Da passer den vel kanskje ikke helt...

Lenke til kommentar

Noroff reklamen på YouTube er den jævligste, jeg bruker ikke Adblock eller lignende og hver eneste gang den reklamen dukker opp så er det som å bli torturert med waterboarding.

Ellers er Chess reklamen en solid nr. 2, synes stemmen på hu kjerringa som prater virker så arrogant som det går ann å bli.

(Nesten så jeg får lyst å gå vekk fra Chess som mobiloperatør, men er ellers fornøyd med dem!)

Hehe, den på båten eller bowlingen? Det er samme person som prater som er "hovedpersonen" i reklamen. Hun med det lange brune håret.

Arrogant vil jeg vel ikke akkurat påstå at det høres ut som dog.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Norgvegia reklamene, Grønt Punkts resirkuler som en Superhelt og samtlige av Lanos innslag er ganske så jævlige.

Men lite slår irritasjonen over å ha kjøpt en ny DVD eller Blu-Ray kun for å bli møtt med fingern og advarsler på advarsler om pirat kopiering, FBI osv og enkelte ganger får man heller ikke skippa vekk faenskapet og som et ekstra big F u så får en helt på tampen trykt denne inn i ansiktet, "Thank You for buying this DVD" etc. :realmad:

Endret av FrankZito
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Den nye omo reklamen irriterer meg noe grusomt!

Norgvegia reklamene, Grønt Punkts resirkuler som en Superhelt og samtlige av Lanos innslag er ganske så jævlige.

Men lite slår irritasjonen over å ha kjøpt en ny DVD eller Blu-Ray kun for å bli møtt med fingern og advarsler på advarsler om pirat kopiering, FBI osv og enkelte ganger får man heller ikke skippa vekk faenskapet og som et ekstra big F u så får en helt på tampen trykt denne inn i ansiktet, "Thank You for buying this DVD" etc. :realmad:

Uff ja det syns jeg er irriterendes også, jeg har den reklamen på mange av dvdene mine

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Mer kvalitet fra Fjordland:

Å denne irriterer meg også, akkurat det samme med den andre versjonen også...

Den reklamen med han fyren som kommer gående inn i en butikk med den musikken og sportsdrakta bare for å pante noe...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...