oscrue10 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Har bare to små slitne typiske "PC-høyttalere" og tenkte å investere i noe som er hakket bedre når skattepengene kommer. 1k er kanskje ikke all verden, men jeg er heller ikke spesielt kravstor. En liten stue. Skal bare koble til dataen og bruke WiMP, kanskje koble til TV'en (gammel billig-TV til 2k) av og til. Hva anbefales? Kan kanskje justere opp budsjettet, men hadde ikke tenkt å legge så mye i dette. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Har du da lyst på et annet PC anlegg? 5.1 eller 2.1? Jeg har selv et Logitech z-906 anlegg, og det er absolutt nok for mitt rom og passer godt i stuer også, det er et all-round anlegg og det passer til både musikk og film, det koster for tiden 2500 men er stadig vekk tilbud! Du kan lese mer om det her: https://www.komplett.no/logitech-z-906-51-thx-dts/746826 Ellers kan jeg anbefale andre billigere logitech pc høyttalere som er 2.1, disse gir også god lyd. Du kan se litt selv på komplett osv, mange gode anmeldelser på de forskjellige anleggene! Endret 3. juni 2014 av Huxiz Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kjøp brukt, et par greie høyttalere med en stereo forsterker er mulig å få for en tusenlapp på finn. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg vet dessverre ikke hva 5.1 eller 2.1 er. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe brukt, har ingen peiling og hadde garantert kjøpt noe søppel til blodpris. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 5.1 og 2.1 er antall kanaler. 2.1 er to høyttalere i stereo med en sub mens 5.1 er fem høyttalere, gjerne i surround med en sub. Sier meg enig i Maxopp. Når du har et så lite budsjett så er nok bruktmarkedet best. Om brukt er uaktuelt så kan du kikke innom surround.no. De har mye billige og greie lydpakker. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 5.1 og 2.1 er antall kanaler. 2.1 er to høyttalere i stereo med en sub mens 5.1 er fem høyttalere, gjerne i surround med en sub. Sier meg enig i Maxopp. Når du har et så lite budsjett så er nok bruktmarkedet best. Om brukt er uaktuelt så kan du kikke innom surround.no. De har mye billige og greie lydpakker. Ok, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå