1BlueAnd1White Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 noen andre som har det problemet med at icloud-logg på greie hopper opp hele tiden? hvis jeg logger på så kommer den opp igjen om et par sekunder igjen og igjen helt til jeg trykker avbryt Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Da har jeg måtte gå tilbake til iOS 7.1.X etter å ha brukt iOS 8.0 BETA1 siden første dag. Var alt for mye tull med denne oppdateringen, noe som naturligvis er å forvente med tidlige BETA-utgaver. Har alltid testet ut nyeste iOS BETA når de blir tilgjengelig og jeg har aldri hatt så mye krøll som med iOS 8 BETA1 så følte meg nødt til å "nedgradere" og naturligvis så har iCloud tatt så mange sikkerhetskopier så samtlige av mine eldre iOS 7 sikkerhetskopier er borte så måtte sette opp telefonen fra scratch. Når det er sagt så er det mye jeg vil savne fra iOS 8 som jeg gleder meg til, den gode oversiktet over batteriforbruk per app, bedre iCloud integrering, familie deling og mange andre små forbedringer som jeg likte svært godt. Og det blir veldig spennende med ny applikasjoner og oppdateringer som benytter Swift programmeringsspråket, Metal osv.. For ikke å nevne extensions. Men foreløpig er jeg tilbake på iOS 7.1.X og vil fraråde alle som ikke er forbedret på en veldig ustabil telefon å oppdatere allerede nå. Alt fra Settings.app, til WiFi, ja så og si hva som helst krasjet i tide og utide på mine enheter. Enkelte apps som TeamViewer på iPad ville ikke fungere overhode og den slet noe abnormt med WiFi tilkobling, video via Safari og mye rart jeg egentlig ikke hadde trodd skulle bli så problematisk med en slik oppdatering. Så vær advart før du oppdaterer og sørg for at du har en fullstendig backup av iOS 7.X i iTunes før du oppdaterer klar til du eventuelt må gå tilbake senere. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 IOS 8 BETA 2 er sluppet, kan lastes ned OTA! 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ser at endel rapporterer at stabiliteten er vesentlig bedre, følte meg jo tvunget til å rulle tilbake til iOS 7.1.1 fra iOS 8 BETA1 da alt var ustabilt, ikke bare tredjeparts apps som trenger oppdateringer osv som er vanlig, men alt fra settings.app, phone.app, message.app, WiFi, ja kort sagt alt var helt på styr selv etter ren installasjon. Er veldig fristet til å gi BETA2 en sjanse, jeg er alltid villig til å leve med litt ustabiliteter og dilldall men BETA1 tok rett og slett overhånd og var første iOS BETA som jeg ikke har klart å leve med.. Men en stemme i hode forteller meg at jeg burde avvente BETA5-6 før jeg forsøker igjen, innen da så er det gjerne småting og optimaliseringer som gjenstår. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 De har fått fikset en god del ting i BETA 2 syntes jeg, mindre ustabilt. Kan ikke si at jeg hadde så mye problemer med BETA 1. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Her er info for alle bugfixer som kom i b2 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ifølge forumtråden på macrumors, krasjer whatsapp fortsatt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Ifølge forumtråden på macrumors, krasjer whatsapp fortsatt.Men det var vel fordi den var koblet til iCloud eller no sånt! EDIT: For everyone complaining about Whatsapp not working. If you use iCloud syncing in Whatsapp (or any other app), it is NOT going to work in any iOS8 betas. It's an iCloud change. The app developer needs to update the app, but they can't release the app until iOS8 is available. You'll be stuck with a crashy app for the next few months (unless the app developer does an iOS8-friendly beta you can get in on, like 1Password did). Endret 18. juni 2014 av -lemoncake 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Devs kan vel oppdatere apper så de funker på iOS 8, men ikke med nye funksjoner som bruker nye iOS8 APIs? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 De fleste jobber nok på spreng med å få oppdatert og optimalisert appene sine med bruk av Swift og Metal, samt ta i bruk flere av de nye APIene osv.. Det å prioritere oppdatering av apps for at de skal være mer kompatible med iOS 8 BETA underveis bare for at tilfeldige personer skal få en mer stabil BETA opplevelse er nok siste prioritet for en utvikler på dette tidspunktet med såpass mye nytt å forholde seg til og forhåpentligvis få klart til iOS 8 lanseringen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Såklart, men de gjør det uansett. Små-fix som gjør at appen kjører også i beta. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 beta 2 er merkbart bedre for min del, eneste rare er at hvis jeg bruker telefonen som wifi-hotspot så kommer ikke pc-en inn på youtube, facebook eller andre tilfeldige sider Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Noen som har ledig plass på deres developerkonto? Hadde vært greit å få testet ios 8. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Beta 3 ble sluppet i dag og er tilgjengelig OTA for de som er på beta 2. http://www.macrumors.com/2014/07/07/ios-8-beta-3-tidbits/ Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 BETA 3 er veldig mye bedre for min del enn det BETA 2 var. Bedre batteri og andre småfikser som gjør telefonen levbar igjen. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som kan legge til UDID'en til min iPad? Har lyst til å prøve dette. Send meg en melding på PM om du kan dette Lenke til kommentar
Cord Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 BETA 3 er veldig mye bedre for min del enn det BETA 2 var. Bedre batteri og andre småfikser som gjør telefonen levbar igjen. Opplever at batterilevetiden ble dramatisk dårligere i Beta 3, men utover det er telefonen merkelig stabil etter jeg la inn Beta 3. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg hadde veldig få problemer med beta 2. Hendte at den rebootet av seg selv fks. Det skjedde to ganger. Beta 3 derimot. Verste jeg har vært borti. Har lockscreen oppe, iPhone rebooter. Jeg river ut headphone jack, musikken stopper ikke før den har nådd -0.00, men spilleren fortsetter å telle sekunder. Var inne på butikken istad og når jeg skulle sette jack-pluggen i igjen, så ser jeg at sangen som varer i 3 min, har vart i 18... Programmer kræsjer (det må jeg leve med når det er beta forsåvidt), og batterilevetiden er mye dårligere. EDIT: Enda mer. Prøvde å ringe noen nå. Hadde en fin samtale, men skjermbilde var "stuck" på siste aktivitet. Skjønte ingenting når det ikke skjedde noe når jeg trykket på et navn! Endret 9. juli 2014 av MartinF Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Virker som noe har blitt korrupt, anbefaler å gjøre en gjenoppretting også kjører du inn siste iCloud Backup fra før du oppdaterte til BETA3 og forsøker å oppdatere på nytt. Har skummet igjennom utviklerforumet og de fleste ser ut til å være mer fornøyd med BETA3 enn BETA2 så langt så er jo noe merkelig om din erfaring går stikk i strid med de fleste andres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå