Gå til innhold

Vil du prøve iOS 8?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT2:

Flere som også skriver rundt om på det store internett at man kan installere iOS 8 beta uten å ha registrert UDID hos Apple!

Var vel sånn i fjor og på de første par betaene? For jeg fikk registrert min UDID en god stund etterpå, fordi jeg ikke ville gå tilbake til iOS 6 husker jeg.

Lenke til kommentar

Er det noen måte å sjekke om UDID er registret for utvikler? Var med i testingen av iOS 7, men kjekt å være på den sikre siden hvis det er mulig å se. Dropper bryderiet med å eventuelt tilbakestille hvis det finnes en måte å sjekke først på.

Dere som allerede har iOS 8, hvordan er førsteinntrykket? Mye bugs etc?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Um, sikkert dumt spørsmål, men: hvilken versjon av BETAEN må jeg ha med denne modellen?

md297kn/a

Fant ut av det!

Helse-appen er noe av det mest imponerende jeg har sett på lenge. Ved å legge til litt informasjon, kan folk finne ut hvem du er hvis du eventuelt havner i en ulykke eller lignende.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

I Beta 1 kan en ikke bruke google chrome, da den krasjer, og vil ikke laste inn sider.

Dette tvang meg over til 7.1.11 igjen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Kan ikke anbefale iOS 8 BETA1 til noen.. Verken til iPhone eller iPad, så mye krøll har jeg ikke opplevd med en BETA på lange tider. Trøbbel med video i Safari, plutselig er det ikke lyd, ikke bilde, så verken lyd eller bilde. Nesten alle apps, alt fra Podcast, til Safari, ja nesten alt kan finne på å krasje ut av det blå. Noen ganger så virker det som den ikke tar inn nett i det hele tatt, står jeg har både WiFi og 4G men ikke noe som helst som laster inn i Safari osv.. Mye av det samme med både iPhone 5S og iPad Air for min del.

Dette skriker tidlige BETA lang vei, vær forberedt på mye krøll om du velger å teste ut.

Har noen med Mac fått til gjenoppta-funksjonen mellom iOS og OS X?

Da må man være på OS X Yosemite også. Men tror ikke den funksjonen er oppe enda, så vidt jeg har lest.

Du må også aktivere hand-off under General settings, hvorfor dette ikke er aktivert standard aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Kan ikke anbefale iOS 8 BETA1 til noen.. Verken til iPhone eller iPad, så mye krøll har jeg ikke opplevd med en BETA på lange tider. Trøbbel med video i Safari, plutselig er det ikke lyd, ikke bilde, så verken lyd eller bilde. Nesten alle apps, alt fra Podcast, til Safari, ja nesten alt kan finne på å krasje ut av det blå. Noen ganger så virker det som den ikke tar inn nett i det hele tatt, står jeg har både WiFi og 4G men ikke noe som helst som laster inn i Safari osv.. Mye av det samme med både iPhone 5S og iPad Air for min del.

Dette skriker tidlige BETA lang vei, vær forberedt på mye krøll om du velger å teste ut.

Det ER en tidlig beta...

Selv har jeg ikke lagt merke til så mye, kontra tidlig beta på iOS 7. Såklart er det endel apper som ikke er optimalisert for iOS 8, men har fortsatt til gode å se en app som kræsjer (altså ubrukelig). Mistet lyden i Spotify en gang. Da måtte jeg lukke programmet helt og starte på nytt. Ellers er det fryktelig irriterende når man går et nivå tilbake i innstillinger, så hopper den til toppen av siden hver gang.

Selv er jeg veldig fornøyd med iOS 8 Beta 1 så langt. Langt mer smooth opplevelse enn på iOS 7, jeg føler at den ikke drainer batteriet like mye som iOS 7, generelt sett tror jeg dette blir en solid oppgradering fra iOS 7. Muligheter for tredjeparts tastatur er noe jeg likte svært godt, selv om det nye iOS-taataturet har fått "SwiftKey"-ish predictive typing by default nå (funker ikke på det norske tastaturet enda).

Lenke til kommentar

Nå har eg fått testet lit med ios 8 eg og her følgende apper eg har opplevd problemer med.

Mobilbanken til Sparebanken Vest, taster inn fødselsnummer og trykker meg videre men blir bare kastet tilbake til fødselsnummerfeltet.

Mobilbanken til Danske Bank: Får bare opp halve nummeretiske tastaturet med tall fra 1 til 6.

Men bank id for mobil funger slik så det skal så eg overlever at eg er uten mobilbank i ein periode.

SAS appen opplever eg at krasher vis eg prøver å gå inn på ein booking, ellers fungerer den ok, utenom at skrift typen og størrelsen har forandret seg.

Ellers så har det fungert ok for min del, men eg trur eg venter ein beta versjon eller to før eg oppgraderer ipaden min til ios 8

Lenke til kommentar

Ja, har både iOS 8 og OS X Yosemite installert, men det dukker ikke opp noe ikon. Mulig at det ikke er oppe og går enda - bare å vente da :) Takk for svar

Hvordan syntes du Yosemite fungerer? Vurderer å installere det selv :)

Jeg synes det er veldig stabilt. Herlig å bruke.

Men videre diskusjon hører vel egentlig hjemme i en annen tråd. :)

Endret av Bensinkanne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...