atwater Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Da har Apple holdt sin årlige WWDC konferanse og iOS 8 er blitt vist til folket. Apple åpner for testing fra i dag, så hvis de som har ledige UDID plasser kunne hjulpet nysgjerrige forummennesker, så hadde det vært fint EDIT: iOS 8 beta kan lastes ned herfra https://imzdl.com/ios.php EDIT2: Flere som også skriver rundt om på det store internett at man kan installere iOS 8 beta uten å ha registrert UDID hos Apple! Endret 3. juni 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Må du ha ny UDID plass eller funker den "plassen" fra i fjord for eksempel? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg ble lagt til ifjor av en hyggelig utvikler her på forumet, men jeg tror man må legges til på nytt i år... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Var så heldig å ble lagt til av en bruker her på forumet når iOS 7 ble tilgjengelig for utviklere ifjor selv, krysser fingrene i håp om å få være med å teste ut iOS 8 også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Stiller meg i rekken selv. Håper noen her inne har en utviklerkonto med ledige plasser. Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Imponert over seansen i dag - mye snacks der. Stiller meg i køen for å få teste betaen.... Endret 2. juni 2014 av vhguru Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Alle som ble lagt til av meg i fjor ligger fortsatt i listene. Driver å installerer selv nå. Edit: Kan forøvrig nevne at jeg ikke har flere plasser igjen på kontoen. Endret 3. juni 2014 av Hille 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg slenger meg på her, og regner med at mitt internetmeme-bilde vil gjøre susen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Alle som ble lagt til av meg i fjor ligger fortsatt i listene. Driver å installerer selv nå. Herlig! Hvordan oppdaterer man? Må man manuelt finne beta-filen, eller kan man kjøre via iTunes? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Nah, venter til ios 8 er ute med jailbreak tilgjengelig. (ios er altfor limited uten jb) Endret 3. juni 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Herlig! Hvordan oppdaterer man? Må man manuelt finne beta-filen, eller kan man kjøre via iTunes? Du trenger filen. Hvilken telefon og modellnummer har du? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Herlig! Hvordan oppdaterer man? Må man manuelt finne beta-filen, eller kan man kjøre via iTunes?Du trenger filen. Hvilken telefon og modellnummer har du? Har A1428 A1429. Det er vel iPhone 5 GSM+CDMA? Endret 3. juni 2014 av MartinF Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Vil veldig gjerne teste, hvis noen vil legge meg til. Sitter med iPhone 5S og iPad Air Lenke til kommentar
Ojakezz Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Alle som ble lagt til av meg i fjor ligger fortsatt i listene. Driver å installerer selv nå. Jeg vil veldig gjerne teste! Er det en ledig plass? Det hadde vært veldig hyggelig!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Herlig! Hvordan oppdaterer man? Må man manuelt finne beta-filen, eller kan man kjøre via iTunes?Du trenger filen. Hvilken telefon og modellnummer har du? Har A1428 A1429. Det er vel iPhone 5 GSM+CDMA? Gi meg noen min så skal jeg hente ned til deg. Edit: Virker som det er mye last på siden. Var ikke rare hastigheten jeg fikk på downloaden. Endret 3. juni 2014 av Hille 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Herlig! Hvordan oppdaterer man? Må man manuelt finne beta-filen, eller kan man kjøre via iTunes?Du trenger filen. Hvilken telefon og modellnummer har du? Har A1428 A1429. Det er vel iPhone 5 GSM+CDMA? Gi meg noen min så skal jeg hente ned til deg. Edit: Virker som det er mye last på siden. Var ikke rare hastigheten jeg fikk på downloaden. Kan lastes ned herfra: https://imzdl.com/ios.php 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 lemoncake saves the day. Da avslutter jeg downloaden som fortsatt står å knoter. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Får vel melde min interesse om det skulle vise seg at noen hadde ledig plass på sin konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå