huf Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 men jeg kan vel få SuSE gratis, sant? jeg trenger vel bare og følge marcelsb sin guide? Ja, men ikke i iso format. Bare følg den flotte guiden til marcelsb du, så går det nok bra. (ps. flott at du skal begynne å bruke linux skikkelig alex ) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 men jeg kan vel få SuSE gratis, sant? jeg trenger vel bare og følge marcelsb sin guide? Ja, men ikke i iso format. Bare følg den flotte guiden til marcelsb du, så går det nok bra. (ps. flott at du skal begynne å bruke linux skikkelig alex ) håvard: hehe. ej e fortsatt på "prøve stadiet" :wink: . men vi fer sjå ka ej ende opp med. du veit ikkje tilfeldigvis om 3dmark03 kan kjørast i SuSE? Jeg lurer fortsatt på hvordan det blir når du klokker f.eks. cpuen for langt er i Linux. I windows kommer bluescreen, hva skjer i Linux/SuSE? Tror jeg går for SuSE da. Har lagt det inn på en maskin før, så det skal vel gå fint. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Overklokker du skjermkortet fryser X. Har du overklokket prosessoren for mye får du sikkert kernel panick ellers fryser non X. Kan ikke si meg sikker. X klikker ihvertfall når skjermkortet mitt blir for varmt... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Klokker du CPUen for mye kan du få for eksempel en segfault (=segmentation fault = segmenteringsfeil). Se http://www.bitwizard.nl/sig11/ . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå