Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

I flere dager har jeg prøvd å overføre musikk fra datamaskinen til min iphone4S. Har gjort dette i flere år nå uten problemer, men da jeg skaffet meg ny telefon (helt lik den gamle) etter at den gamle ble ødelagt, fungerte plutselig ikke synkroniseringen som før.

Jeg har rundt 100 sanger som skal overføres, og disse sangene er de samme jeg hadde på min tidligere telefon.
Synkroniseringen starter fint, og de overføres til telefonen. Øvert i itunes står det jo hvor langt man har kommet i synkroniseringen, men når det er kommet til 33/100, så avbrytes plutselig synkroniseringen. "33/100" erstattes plutselig av "avbryter synkronisering".

Har prøvd alt mulig, men ingenting fungerer. Har slettet alle sangene, for å synkronisere igjen, skrudd av og på både telefon og pc, men det samme problemet dukker opp igjen og igjen. Sangene som ikke synkroniseres kommer over på telefonen, men er ikke mulig å spille av.

Håper noen kan hjelpe meg!
(Legger med et bilde av hvordan itunes ser ut. Her kan dere se hvordan de sangene som ikke synkroniseres ser ut, og hvordan itunes plutselig avbryter synkroniseringen øverst)

post-291127-0-70962000-1401735022_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...