pussy destroyer Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg har noen problemer med nettverket mitt. Og den er at stasjonære, bærbare eller mobilen som er tilkoblet til nettverket funker ikke som den skal. Noen sider kan jeg gå inn på uten noen problemer, mens andre sider loader halvveis, der er det noen bilder som ikke loader eller loader veldig sakte. Og gjennom google så er det veldig få sider jeg får åpnet. Og jeg får slike meldinger som "beklager google chrome finner ikke www.eksempel.no" også DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN Siden det skjer med flere pcer som er tilkoblet til nettverket vårt + mobil. Så regner jeg med at det er problem med Nettverket, modemet eller Internet leverandøren vår. Jeg har prøvd å restarte modemet flere ganger. Slått den av og vente osv. Har ikke hjulpet. Jeg vet at det ikke er feil med hastigheten på internet. da jeg får gamet og lastet filmer på høy hastighet. Her er det noen bilder av hvordan det ser ut på noen sider som ikke loader helt Ruterinfo Navn Belkin N450DB Wireless Router Modell F9K1105 v2 Fastvare 2.10.05, 03/24/2014 Serienr. 20241GE5210159 Boot-laster v0.05 Intellistream Av Endret 2. juni 2014 av pussy destroyer Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Men ikke si noe om hva slags router/modem du har, eller ISP.... For det er jo ikke relevant.... Jo, det er det! Ingen kan gjette hva du har av utstyr eller hva som er feil, når du ikke sier noen ting om de tingene som faktisk er viktige å nevne............. Lær deg til å gi fullstendig og utfyllende informasjon når du spør om noe... Da slipper man å bruke mer tid og krefter enn nødvendig.... Har du oppdatert firmware på utstyret ditt? Siste drivere til PC etc.? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Her er det noen bilder av hvordan det ser ut på noen sider som ikke loader helt Feilen på den siden som er vist her er at den mangler CSS-fila (styling). Det kan skyldes feil på siden eller server. Funker det hvis du trykker F5 for å laste siden på nytt? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 1: Slett leselogg: Klikke på tannhjulet oppe til høgre i Explorer. Videre > Sikkerhet > Slett leselogg > Ta vekk haken på første linje og hekte på alle de neste. Slett. Start maskinen på nytt. Hvis det ikke hjelper : 2: Gjenoppretting av maskinen til ny. Hvis det ikke hjelper : 3: Kontakte Internett leverandøren. Lenke til kommentar
pussy destroyer Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Her er det noen bilder av hvordan det ser ut på noen sider som ikke loader helt Feilen på den siden som er vist her er at den mangler CSS-fila (styling). Det kan skyldes feil på siden eller server. Funker det hvis du trykker F5 for å laste siden på nytt? Hjelper ikke med F5, screenshot var bare et eksempel på hvordan mange andre sidene vises på pcen min. Jeg koblet pcen min direkte til modemet(get) Da var det ikke noen problemer. Så jeg regner med at det er noe med routeren(belkin). Har prøvd å resette den, og alt mulig rart. Hjelper ikke, hvis ikke det ordner seg så får jeg bare levere den... Lenke til kommentar
pussy destroyer Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) 1: Slett leselogg: Klikke på tannhjulet oppe til høgre i Explorer. Videre > Sikkerhet > Slett leselogg > Ta vekk haken på første linje og hekte på alle de neste. Slett. Start maskinen på nytt. Hvis det ikke hjelper : 2: Gjenoppretting av maskinen til ny. Hvis det ikke hjelper : 3: Kontakte Internett leverandøren. Fant ut at problemet er med ruteren. Koblet pcen direkte til modemet og da var problemet borte.. Endret 2. juni 2014 av pussy destroyer Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Her er det noen bilder av hvordan det ser ut på noen sider som ikke loader heltFeilen på den siden som er vist her er at den mangler CSS-fila (styling). Det kan skyldes feil på siden eller server. Funker det hvis du trykker F5 for å laste siden på nytt?Hjelper ikke med F5, screenshot var bare et eksempel på hvordan mange andre sidene vises på pcen min. Jeg koblet pcen min direkte til modemet(get) Da var det ikke noen problemer. Så jeg regner med at det er noe med routeren(belkin). Har prøvd å resette den, og alt mulig rart. Hjelper ikke, hvis ikke det ordner seg så får jeg bare levere den... Du kan prøve å oppdatere firmware hvis det finnes nyere, sjekk Belkins hjemmeside. Ellers er det vel flere som vil anbefale å skaffe en bedre ruter, f.eks. fra Asus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå