QWERTY123123 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei! Sitter med en laptop, og i følge status så er "Signalstyrke: Veldig bra" Allikevell blir jeg disconnected trutt og ofte, så kommer det opp "Trådløs tilkobling ikke tilgjenelig". Kjører XP Home Edt. Noen som vet hva problemet kan være og kanskje kunne hjulpet meg? På forhånd takk! edit: os Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei,jeg har samme problemet.Har prøvd tre forskjellige typer med router og kort.Men samme problemet for det.Jeg har også Xp home og jeg lurer på om det er bedre med Windows 2000 eller Xp prof. Har du mulighet til å prøve disse operativsystemene? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det kan hende at routern/aksesspunktet trenger en firmware oppdatering. Sjekk internett siden til produsenten og sjekk om en nyere firmware fikser dette. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hadde også samme problemet, men etter jeg byttet ut mitt 3com kort med et no-name kort funket alt gulle godt.. Må også sies at når jeg brukte 3com kortet hadde jeg win xp home, nå har jeg pro.. Nei hjalp ikke å oppdatere firmvare på aksesspunktet.. Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei,jeg har samme problemet.Har prøvd tre forskjellige typer med router og kort.Men samme problemet for det.Jeg har også Xp home og jeg lurer på om det er bedre med Windows 2000 eller Xp prof.Har du mulighet til å prøve disse operativsystemene? Hm.. Har ikke prøvd med annet OS, men har byttet mellom to kort. Lenke til kommentar
Trondj Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sjekk på pc'en med XP om boksen for "Aktiver IEEE 802.1 x-godkjenning for dette nettverket" under "vis tilgjengelige trådløse nettverk" er markert, hvis den er markert fjern haken. Dette fjernet problemet mitt som jeg hadde på det trådløse nettverket. Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 på noen nettverkskort driver på bærbare har du en fane som heter power management. der er det hake for at maskinen kan slå av nettverkskortet for og spare strøm. Hak bort denne hvis du har den enabled. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har samme problemet på en av mine stasjonære. To andre fungerer helt fint. Autentiserings-velget er ikke krysset av, det er ingen firmware-oppdateringer på router å legge inn eller noe. Vurderer å legge inn 2000 istedetfor XP Pro som jeg har nå for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Hm, prøvde med et tredje WLAN adapter og nå går det plutselig fiiint.. Rart det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå