lisene Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvis jeg kjøper Samsung, hva vil jeg da kunne overføre fra Iphone? Jeg tenker spesielt kontakter, apper, bøker jeg har kjøpt, notater jeg har skrevet, meldinger, osv.? Hva er best valg av mobiler? Ønsker stor skjerm. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Bruk Samsung Smart Switch, så går det som en drøm. http://www.samsung.com/us/smart-switch/ Lenke til kommentar
lisene Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Bruk Samsung Smart Switch, så går det som en drøm. http://www.samsung.com/us/smart-switch/ Må jeg ha Iphonen også når jeg gjør det, eller er det nok å koble til pc en der jeg har tatt sikkerhetskopi i itunes? Iphonen har jeg levert til verksted for reklamasjon, så jeg går ut fra at jeg ikke får den tilbake hvis de ikke kan fikse den og jeg får reklamasjonen godkjent. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Har du tatt sikkerhetskopi av iphonen via iTunes tidligere? Hvis ja, trenger du ikke iphonen. Bare følg stegene på nettsiden jeg linket til. Hvis du har tatt sikkerhetskopi av iphonen til iCloud, er det enda enklere. Da trenger du bare å installere SmartSwitch appen på telefonen. Har du tatt sikkerhetskopi via iTunes, må du installere et ekstra program på PCen din. Alt dette står forklart på siden jeg linket til. Lenke til kommentar
lisene Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Har du tatt sikkerhetskopi av iphonen via iTunes tidligere? Hvis ja, trenger du ikke iphonen. Bare følg stegene på nettsiden jeg linket til. Hvis du har tatt sikkerhetskopi av iphonen til iCloud, er det enda enklere. Da trenger du bare å installere SmartSwitch appen på telefonen. Har du tatt sikkerhetskopi via iTunes, må du installere et ekstra program på PCen din. Alt dette står forklart på siden jeg linket til. Jeg tok sikkerhetskopi til Itunes før jeg leverte den inn. Men da vet jeg ihvertfall at det er mulig, så jeg vurderer sterkt å gå over til Samsung hvis de ikke klarer å fikse den. Fikk ikke lenger koble til WiFi og det forstod jeg er et problem på Iphone. Jeg ønsker også å høre fra deg eller andre om det er andre fordeler og ulemper med hva jeg eventuelt velger. Det er stor skjerm og at det ikke er så lukket system som gjør at jeg vurderer å gå over til samsung. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Personlig er det åpenheten som gjør at jeg bruker Android. Enkle ting sånn som at du selv kan velge hvilket tastatur eller sms-program du vil bruke. Funker det innebygde for deg, så bruk det, har du andre behov, så installer et annet. Lenke til kommentar
lisene Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Personlig er det åpenheten som gjør at jeg bruker Android. Enkle ting sånn som at du selv kan velge hvilket tastatur eller sms-program du vil bruke. Funker det innebygde for deg, så bruk det, har du andre behov, så installer et annet. Takk for svar. Jeg liker ikke å måtte være avhengig av Itunes samme hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå