Ibux Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 elkjøp har forert meg en Nokia 3510 ved at jeg fikk en telefon i erstatning for at de brukte en evighet på å reparere den gammle (3510) jeg fikk da en ny telefon (3510i) men nå har jeg fått tilbake tilbake en ny 3510 med beskjeden om at jeg kunne hente min reparerte tlf tilbake, jeg fant ut at dette var en ny tlf ved at serienummeret var nytt og at alt minne var slettet, jeg vet at dette er kroglette forklart men det jeg egentlig lurer på er hva kan jeg selge min 3510 til en kamerats far, jeg sa han kunne få den for en softis men han ville betale det den var verdt, så hva koster den ny, og hva er en snill pris..... altså hva koster en 3510 ? dette er ikke en salgsannonse så jeg håper ikke at moderator stenger den... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 En grei pris er vel tre-firehundre. Du får den ikke i butikk lenger, så akkurat det med butikkpris blir litt vanskelig. Si firehundre, så blir vel begge parter fornøyde? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå