Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Airdrop mellom Mac og iOS..halleluja! Bruker selv f.lux for å unngå vonde øyne. Genialt program ja Hadde kanskje hatt oversikt om jeg faktisk fikk tittet på streamen, men de sier bare at de er snart tilbake. Funker utmerket over Apple TV 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 SMS på Message i OS X? Og telefonsamtaler? Gratis? Så langt så er dette veldig bra. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Airdrop mellom Mac og iOS..halleluja! Bruker selv f.lux for å unngå vonde øyne. Genialt program ja Hadde kanskje hatt oversikt om jeg faktisk fikk tittet på streamen, men de sier bare at de er snart tilbake. Funker utmerket over Apple TV Fikk just NUH opp stream på apple.com, men ingen bilde. En refresh og så mista jeg den. Bra saker.. Liker at jeg kan avvise og godta samtaler på macen. Praktisk! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 SMS på Message i OS X? Og telefonsamtaler? Gratis? Så langt så er dette veldig bra. Det er en ok nyhet, akkurat det, resten er litt uinteressant må jeg innrømme, veldig mye som tredjepartsprogrammer allerede gjør, selv om det såklart er fint å få ting innebygd, litt mere "OS-fokusert" i stedet for "Medfølgende software"-fokusert hadde vært bedre. AtW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Liker virkelig denne samkjøringen mellom iPhone og OSX altså 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Håper noen av OS X 10.10 ikonene kommer over til iOS 8.0, var et par som var milevis bedre enn hva vi har i iOS 7.1.X nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Synes det er så utrolig smålig av de å trekke frem Android. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Haha, dette med malware som Tim Cook dro frem viser bare på hvor lite Apple vet om Android: http://lifehacker.com/how-secure-is-android-really-1446328680 EDIT: Og iOS 8 har fortsatt samme kjedelige grid of icons. Gjeeeeeeeeesp. Endret 2. juni 2014 av Vindicator 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Gaaanske sikker på at de vet veldig godt hvordan det fungerer. Men de forskrur informasjonen og presenterer den helt feil. Det er ganske latterlig hvordan de trenger å dra Android ned for å presentere sitt som bedre. Lenke til kommentar
El-moro Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 smidig, smidig, smidig, smidig, smidig, smidig Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jaja, Apple beviser jo at dem egentlig ikke har noe dem skulle ha sagt når det kommer at Samsung kopierer Apple når Apple nå viser at dem kopierer S-Health som Samsung har i nøye detaljer. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Må si dette er forholdsvis kjedelig å følge med på, men som RamGuy skriver - "SMS på Message i OS X? Og telefonsamtaler?" er ganske så kult! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. gi meg tekniske forbedringer Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 24 kroner i måneden for 200gb iCloud er ingen dårlig pris! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 bing translate? i alle dager 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) iOS åpner jo faktisk bittelitt opp nå. Widgets, den bing translate greia (google?) og custom keyboards. Ser bra ut! Endret 2. juni 2014 av Craxmerax 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er det et lite skifte på gang hos Apple og iOS? Åpner jo opp flere sluser her. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hah, dette var faktisk langt mer enn ventet på den fronten. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Blir herlig å få Philips Hue, DoorBot og Lockitron rett i HomeKit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå