Nilsen Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Apple holder storlansering i kveld.Liveblogg kl. 19.00: Nå kommer ny iOS og OS X Lenke til kommentar
Populært innlegg SurvivorKiller93 Skrevet 2. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2014 who cares 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Schr0dinger Skrevet 2. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2014 who cares Du, tydeligvis. 15 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) fins det en live stream Ja, men kun for Mac OSX / iOS brukere. Er jo tydelig at Apple ikke vil prøve å få flere brukere utenfor demmes bobble interessert i sine produkter når dem kun begrenser sine live streams til eksisterende Apple kunder. Med andre ord, dårlig måte å gjøre dette på. Utenom det, så ble dette sagt i artikkelen: Apple-sjefen for nettprogramvare og tjenester, Eddy Cue, har uttalt at selskapet i løpet av året 2014 får den sterkeste porteføljen han har sett i løpet av sine 25 år i Apple, og alt Apple skal gjøre i år starter nettopp i kveld. Det er derfor stor grunn til å følge med på hva selskapet har i ermet. Vel, skal bli artig å se på hvor mye dette holder vann eller om det kun er renspikket hyping i høygir i fra Apple kun for å skape mere medieomtaler (som dem er veldig kjent for å gjøre med sine produkter). Endret 2. juni 2014 av Vindicator 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 fins det en live stream http://www.apple.com/apple-events/june-2014/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 fins det en live stream Ja, men kun for Mac OSX / iOS brukere. Er jo tydelig at Apple ikke vil prøve å få flere brukere utenfor demmes bobble interessert i sine produkter når dem kun begrenser sine live streams til eksisterende Apple kunder. Med andre ord, dårlig måte å gjøre dette på. Faktisk så skal det gå helt fint å se på Windows og. De bare nevner ikke muligheten. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) fins det en live stream Ja, men kun for Mac OSX / iOS brukere. Er jo tydelig at Apple ikke vil prøve å få flere brukere utenfor demmes bobble interessert i sine produkter når dem kun begrenser sine live streams til eksisterende Apple kunder. Med andre ord, dårlig måte å gjøre dette på. Faktisk så skal det gå helt fint å se på Windows og. De bare nevner ikke muligheten. På hvilken måte? Nytter ikke å bare installere Safari for Windows etter hva jeg ser. Endret 2. juni 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 fins det en live stream Ja, men kun for Mac OSX / iOS brukere. Er jo tydelig at Apple ikke vil prøve å få flere brukere utenfor demmes bobble interessert i sine produkter når dem kun begrenser sine live streams til eksisterende Apple kunder. Med andre ord, dårlig måte å gjøre dette på. Faktisk så skal det gå helt fint å se på Windows og. De bare nevner ikke muligheten. På hvilken måte? Nytter ikke å bare installere Safari for Windows etter hva jeg ser. Hvis det er fordi det ikke fungerer så er det likt på min MacBook. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Så man får endelig Alfred integrert i Spotlight, herlig! UX-designet ser gjennomført ut. 2 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Så man får endelig Alfred integrert i Spotlight, herlig! UX-designet ser gjennomført ut. Så langt så ser det ganske bra ut når det kommer til UX-designet i nye OSX. Men så er det iOS da.................... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) OSX 10.10 - akkurat like stygt som fryktet! Flyktet til Mac litt for å slippe det stygge designet til Windows 8, men er tydeligvis umulig å slippe unna. Hva tenker de egentlig å gjøre når den flate trenden går over? Endre alt tilbake? Dagens design har stått seg godt over tid, men det tviler jeg på blir tilfellet her. Slike "radikale moter" har en tendens til å forsvinne like fort som de kom. Endret 2. juni 2014 av LucarioX 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 iCloud Drive? Virkelig? Hadde jeg aldri trodd... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Foreløpig totalt uinteressant oppdatering av OS X. Vil ikke ha disse kjedelige UI oppdateringene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Regner med Dark Mode dukker opp i iOS 8, det ble vel fjernet i forkant av iOS 7 ? Forøvrig veldig hending den løsningen med store email vedlegg. Endret 2. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Regner med Dark Mode dukker opp i iOS 8, det ble vel fjernet i forkant av iOS 7 ? Ville vært flott, øyene er ikke alltid glad i at alt skal være kritthvit. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Bruker selv f.lux for å unngå vonde øyne. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 f.lux er fantastisk, uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen som holder tellingen på hvor ofte de sier "It's really great!" ? Hadde jeg tatt meg en sup hver gang de sa det ville jeg vært på sykehuset med en slange i kjeften nå 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hadde kanskje hatt oversikt om jeg faktisk fikk tittet på streamen, men de sier bare at de er snart tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå