DaRe_deVIl Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg skal kjøpe meg ett shuttle kabinett/m hk av typen Shuttle SN45G Men hvor skal jeg kjøpe, vil helst holde meg innenfor skandinavia! Har vært på shuttle.com men det var bare www.smg.no som solgte i norge! Og de solgte bare til bedrifter Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gå på prisguide (link ope på siden), søk etter shuttle. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg vil umiddelbart anbefale Databutikken.com, da disse kjører knallpriser på Shuttle SN45G :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Shuttle får du vel fra de fleste store webshopene i Norge.. Komplett, Psdata, etc. Kjøpte min for 2k da Komplett hadde ukens tilbud. Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kjøpte mitt SN45G hos Databutikken.com for et par uker siden. De her den beste prisen, ligger flere hundre under alle de andre nettbutikkene.... Veldig fornøyd med kabinettet. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tror jeg ville sjekket op med Webshopguiden før jeg handlet hos Databutikken, evt søkt litt i forumet. Greit at du kan spare 200kroner, men får du problemer er ingenting bedre enn god service. Du kan jo sjekke en enkel post som denne! Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 databutikken har om kort tid åpnet et eget support senter i Norge som skal lette betydelig på problemene Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har handla på databutikken før og har ELENDIGE erfaringer! Har også lest brukererfaringer og lagt inn selv :wink: !! Betaler mer enn gjerne 300-400 extra for god service for eventuelle prob. !! Takk for at dere annbefaler dette kabinettet. Føler meg tryggere på kjøpe mitt da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvor i landet bor du? Det er jo mange butikker som selger over disk.... Særlig er det det i Oslo... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Bor i moss...:S Lenke til kommentar
schox Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Noen som vet om det er noen webshop som fører mere tilbehør til Shuttle kabinettene enn de andre (tenker da på Neon kit, CosmetiX makeover, etc, ikke bæreveske) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå