hoppekanin Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 sa ikke levelup på vg at slutten var forutsigbar? og at de hadde feiga ut på avslutninga? skjønner lite av den anmeldelsen i så fall.. hadde ikke sett for meg noe slikt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg så at Gamespot også ga spillet trekk for slutten. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det ble poengtert av anmelderen at Krillbite hadde sjansen til å lage en ending som fikk dem til å slippe løs en tåre eller to. Altså at den kunne vært bedre laget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Det var litt for mange pointere til hvem som var monsteret til at det kom som noen overraskelse ja. Endret 2. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det var litt for mange pointere til hvem som var monsteret til at det kom som noen overraskelse ja. Hva bestod disse pointerne av egentlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Alle tegningene rundt om kring viser jo ganske tydelig hva som skjer. Pluss at mamma vises med "heksehår" i korte glimt senere i spillet. Mamma drikker, pappa og mamma krangler om baby, baby er lei seg etc etc. Det er i overkant mye spritflasker rundt i huset også helt fra starten av. Litt overgjort med de tegningene, ingen toåringer kan vel tegne detaljerte strekfigur-scener så tidlig i livet? Endret 2. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Aha, la ikke merke til det. Var for opptatt med å gjemme meg til å fokusere på tegninger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Ikke så mange steder man "måtte" gjemme seg annet enn de siste par kapitlene, da. Jeg er mere explorertypen enn gjemme-typen. Fikk meg drept noen ganger såklart men. Tegningene ligger jo midt i fleisen på deg der du blir ledet rundt stort sett, så noen fikk du vel med deg. Endret 2. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ikke så mange steder man "måtte" gjemme seg annet enn de siste par kapitlene, da. Jeg er mere explorertypen enn gjemme-typen. Fikk meg drept noen ganger såklart men. Tegningene ligger jo midt i fleisen på deg der du blir ledet rundt stort sett, så noen fikk du vel med deg. Du rollespilte altså en slags amerikansk commando-soldat-baby? Tenk at du fikk den stakkars ungen drept, sjokkerende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå