Madridista1212 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Har en stygg bulk bak framdøren på en coupe. Kommer til på innsiden så jeg tenkte å banke den ut rett og slett. Blir dette bra? Noe jeg burde gjøre først? Vanlig hammer eller? Kan legge ut bilde av bulken etterpå Endret 2. juni 2014 av g3neralen Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 gummihammer Men det er ofte lakken sprekker og blir stygg, samt noen ganger vender ikke metallet tilbake nøyaktig slik den var. Bulken burde varmes opp, feks med hårføner, ville søkt opp en guide på nettet / youtube før du gjør noe som helst. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Tenkte uansett å platidippe den! Okay, får bruke hårføner da Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hva med å kontakte noen som driver med slikt? Det er en del dyktige folk som gjør slike jobber for en hyggelig pris.. Dersom lakken ikke har sprukket fra før er det også svært ofte de klarer jobben uten å ødelegge lakken. I Stavanger har man http://caropractor1.no/ som jeg selv har brukt på min bil med svært godt resultat. Noen andre har jeg ikke erfaring med. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Er det ikke ekstremt dyrt å fikse på verksted? Bor i Tromsø, så kom bare med forslag, evt send pm Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Dyrt siden de ofte bytter hele delen, men hvis du går til en spot-fixer så retter de ut bulken isteden, da koster det ikke mange lappene. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Poenget med Smart Repair er at det skal være billig/mye billigere enn vanlig oppretting. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Smart repair tar bare små bulker. Kanskje jeg kan bruke det etter jeg er ferdig å banke Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Smart repair tar bare små bulker. Kanskje jeg kan bruke det etter jeg er ferdig å banke Da er det kanskje fare for at du har gjort skaden værre enn den opprinnelig er. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kanskje det er på sin plass med et bilde av bulken her i tråden.. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Etter banking, kan det fikses med smart repair? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Såpass ja, da er det nok bare å krype til korset. Det der er det ikke bare-bare å få greit igjen.. En profesjonell oppretter er selvsagt å anbefale. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Synd du ikke prøvde en proff først. Det er vanskelig å si ut fra bildet, men krymping kunne hjulpet mye. Nå ser det ut til at du heller har lagd en skog av småbulker med enda mer strekk. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det er lurt å legge ut bilde før man banker. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Må si det det ikke så så veldig vellykket ut, dog bilde ofte lyger litt også ^^ Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Nei var ikke helt heldig Vet ikke hvor mye penger jeg skal legge i den bilen. Er jo 19 år da! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Nei var ikke helt heldig Vet ikke hvor mye penger jeg skal legge i den bilen. Er jo 19 år da! Måkke bulke da vettu ^^! Hadde stukket innom en plass som spot-reparerer og hørt. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Greia er at en god oppretter ser hvor det er spenning i plata, og bruker disse punktene for å rette den ut.. Har man ikke følingen med dette bør man holde seg unna, det tenker jeg trådstarter har forstått nå. Skulle jeg kjøpt bil hadde jeg heller kjøpt en med en grei bulk enn en amatører har forsøkt å fikse. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Skal stikke innom smart repair å høre hva de har å si Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Nei var ikke helt heldig Vet ikke hvor mye penger jeg skal legge i den bilen. Er jo 19 år da! Nå får jo oppretteren dobbel jobb. Den opprinnelige bulken OG det hærverket du har laget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå