niklas600 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hei Jeg har en orion hcca 15" og har hørt rykter om at hvis den ligger og ikke står så kan ddenbli ødelagt pga magneten og spolen. Og har hørt at den kan brenne seg hvis den ligger, noen som har noe erfaring eller vet noe om dette? Setter pris på svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Den KAN over lang tid sige litt ned hvis den monteres med membranen opp, men dette tar noen år og er ikke noe jeg tenker nevneverdig over når jeg monterer sånn Lenke til kommentar
niklas600 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Så magneten flytter seg nedover? Hvis elementet ligger mot bakluken på en måte at den ikke står, men ligger. Er dette farlig? Takk for svar Så magneten flytter seg nedover? Hvis elementet ligger mot bakluken på en måte at den ikke står, men ligger. Er dette farlig? Takk for svar Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hei Niklas, du skal ikke bekymre deg for at membranen siger ned. Alt er forgjengelig, så også høyttalere Lenke til kommentar
niklas600 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Okei. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå