Gå til innhold

Organiserings programvare

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenkte nå å starte på et litt større programmeringsprosjekt for morroskyld og for å lære meg til å bli bedre.

Det kommer nok til å involvere en del klasser, og av erfaring vet jeg at det fort kan bli rot :p

Lurte på om noen visste om noen gode programmer for organisering av klasser o.l. Basically gode tankekart programmer hvor jeg kan lage hierarkiske kart over klassene mine.

Hadde helst sett at det var gratis, og da i den form av at det ikke bare er en trial versjon hvor en nesten ikke får lov til noen ting.

Har prøvd litt forskjellige ting, sånn som Lucid chart, hvilket egentlig var ganske greit å jobbe med, men det var jo lagt en del begrensninger på hva en fikk lov til å gjøre og ikke når en hadde trial versjonen.

Det viktigste er egentlig at det er mulig å lage en hierarkisk struktur, da vertikalt nedover, ikke horisontalt fra høyre til venstre.

Det er også viktig at programmet selv håndterer introduksjonen av nye elementer, de fleste programmene jeg har vært borti så må du jo sitte og selv velge hvor den nye ruten skal stå, noe som gjør at OCD'en min titter frem, og jeg ikke får gjort noe fordi jeg er for opptatt med å flytte rutene mine rundt på pixel basis :p.

Håper på svar, hvis ikke det finnes noen gratis kan jeg sikkert ta en titt på noen som koster litt penger, men da helst i "up front" modell, altså ikke abbonement, helst nedlastbart, og aller helst, ikke så dyrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...