Gjest Bruker-353915 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ferdig med eksamen! Fikk 5, er UTROLIG fornøyd! SR1998: Jeg fikk temaet "Min bursdag". Bra Jobbet Hva slags spørsmål stilte sensuren deg, og hva trakk han deg for? Satser på 6, siden jeg har 6 på standpunkt Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Ferdig med eksamen! Fikk 5, er UTROLIG fornøyd! SR1998: Jeg fikk temaet "Min bursdag". Bra Jobbet Hva slags spørsmål stilte sensuren deg, og hva trakk han deg for? Satser på 6, siden jeg har 6 på standpunkt Takk Vel, jeg fortalte bare en historie gjennom sidene på powerpointen, og jeg hadde skrevet alle utregningene på powerpointen. Jeg forklarte ikke regnestykkene, men tok bare et sammendrag av de. De stilte spørsmål om det jeg hadde gjort. Vi gikk gjennom powerpointen, slik at jeg kunne forklare og utdype mer. Hadde først en problemløsningsoppgave som jeg løste som en likning, også spurte de om jeg kunne rekkefølgen på hvordan man løser likninger, du vet: 1. løse opp paranteser 2. flytt/bytt osv. Også spurte de om jeg kunne gjøre dette regnestykket: (x + 3)( x - 2). Alle spørsmålene blir knyttet til det du har laget, og at du må forklare det du har gjort. Lurt å vite litt ekstra om det du har. Jeg hadde også en oppgave der jeg skulle finne tiden, når strekningen var blabla og farten var blabla. Da var farten i km/t, også spurte de hvordan jeg kunne gjøre det om til m/s. Det feilet jeg på. Jeg hadde også løst en likning grafisk, også spurte de hva den funksjonen het, altså linære funksjoner, og om jeg visste om flere slike. Da nevnte jeg omvendt proporsjonalitet, også måtte jeg si hvordan den så ut som jeg feilet på. Fikk også spørsmål om en nedbetalingsplan jeg har laget, og hva de formlene jeg har brukt i excel betyr. Eks $B$3. Og med = først når man skriver formel. Fikk også spørsmål om pytagoras som jeg hadde med i presentasjonen. Gikk ganske bra alt i alt, selv om jeg ikke klarte et par spørsmål elns. Lenke til kommentar
Leo Nardo Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Kom også opp i matte i dag, faktisk litt fornøyd Får vite tema i morgen, men det hadde allikevel vært fint med litt tips og råd til selve fremføringen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-353915 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Takk for svar Kom også opp i matte i dag, faktisk litt fornøyd Får vite tema i morgen, men det hadde allikevel vært fint med litt tips og råd til selve fremføringen! Samme her. Hvordan skal du forberede deg? Lenke til kommentar
Leo Nardo Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Takk for svar Kom også opp i matte i dag, faktisk litt fornøyd Får vite tema i morgen, men det hadde allikevel vært fint med litt tips og råd til selve fremføringen! Samme her. Hvordan skal du forberede deg? I dag forbereder jeg meg ved å lese gjennom oppgaver i oppgaveboken (faktor 3), og se om det er noen eksempler der jeg eventuelt kan ha med i en powerpoint. Selv om jeg ennå ikke har fått et tema, så er det likevel fullt mulig å lage en liten oversikt over hva jeg event. kan ha med Lenke til kommentar
Juliareks Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg fikk 4+, og ble trukket for jeg bommet på én oppgave.. Men er veldig fornøyd. Lykke til! Jeg trakk "Sommerjobb". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-353915 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg fikk 4+, og ble trukket for jeg bommet på én oppgave.. Men er veldig fornøyd. Lykke til! Jeg trakk "Sommerjobb". kan du forklare hvordan oppgaven gikk ut på? Lenke til kommentar
osjenta Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 jeg fikk i oppgave å bygge en hytte på Kvamskogen! Planlegge hvordan hytten ser ut, hvordan den skal innredes og hvor det skal plasserast på tomten. Er det noen som har noen kreative tips/ideer? Lenke til kommentar
Leo Nardo Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Trakk oppgavenn "fornøylesespark" og fikk 6'er Veldig fornøyd i og med at jeg ligger på 4 i standpunkt i matte! Lenke til kommentar
farhadafshar78 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg fikk 4+, og ble trukket for jeg bommet på én oppgave.. Men er veldig fornøyd. Lykke til! Jeg trakk "Sommerjobb". jeg trakk også sommerjobb, kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå