Arodem Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 3:10 to Yuma-skuespilleren blir Medivh i Warcraft-filmen.Ben Foster skal spille en av Warcraft-universets viktigste personer Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg er både gira og litt skeptisk til denne filmen. Jeg håper og tror at noe som bærer Blizzard stempelet vil være ok, men jeg er også usikker på om cast og crew har lagt like mye elsk ned i dette slik f.eks Peter Jackson og resten gjorde med Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Jultis Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Sleng med et bilde av Ben Foster daaaa. Urutt å ikke ta med bilde når dere har navnet hans i overskriften. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Sleng med et bilde av Ben Foster daaaa. Urutt å ikke ta med bilde når dere har navnet hans i overskriften. Helt enig! Så jeg gjorde det. Takk for innspillet. 1 Lenke til kommentar
pappabruN Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg er både gira og litt skeptisk til denne filmen. Jeg håper og tror at noe som bærer Blizzard stempelet vil være ok, men jeg er også usikker på om cast og crew har lagt like mye elsk ned i dette slik f.eks Peter Jackson og resten gjorde med Ringenes Herre. Både Duncan Jones og flere av skuespillerne har sagt de har spilt WoW MYE. Så tror absolutt dette blir en knall film om Warcraft universet. Gleder meg som en unge. Movie of the year, all the years! Lenke til kommentar
Prostituert Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kjedelig. Ingen Warcraft 4. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er stor fan av Ben Foster. Jeg vet ikke hvor dyp og kommanderende stemme han kan oppnå, men kanskje en yngre Medivh ikke vil ha den samme stemmen som Prophet-Medivh fra WC3. Lenke til kommentar
Darkex Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Blir spennende å få se hvor i tidslinjen denne filmen befinner seg. Medivh er jo en liten spoiler. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Blir spennende å få se hvor i tidslinjen denne filmen befinner seg. Medivh er jo en liten spoiler. Med tanke på at de allerede har sagt dette skal følge opprinnelsen til krigen mellom orkene og menneskene, og at Anduin og Durotan er hovedkarakterer, er det ikke spoiler at Medivh er med, med tanke på at han har en viktig rolle for hvordan de introduseres. Den teaseren folk så på San Diego comic-con (eller hva det nå enn er) hadde jo en soldat som blir angrepet av en ork, der de står under en grønn himmel og dv andre ting som tyder Hellfire Peninsula. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Durotan? Ikke Orgrim Doomhammer? Hmm. Endret 3. juni 2014 av Ifrit777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå