Joachim_F Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Får nyversjon allerede denne måneden.Strategiperlen Rise of Nations vender tilbake Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fantastiske nyheter, har håpet på dette lenge. RoN er etter min mening et av de beste strategispillene som noen gang er laget. For dere som ikke har spilt det, så er det veldig likt AoE 1 og 2, men mye mer komplekst. Oppfølgeren RoL var et trist kapittel etter min mening med magi og hokus pokus. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kjempebra spill, men denne "nyversjonen" er nok enda et halvbakt produkt fra Microsoft for å tjene noen enkle, raske penger på nostalgiske fans. 3 Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fyre av atombomber....dra med seg alle spillerne ned i dragsuget Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Et av de beste RTS spillene, spesielt på lan. Det beste med hele spillet var å fjerne manuell transport skip micromanaging, endelig ble archipelago maps kult. 4 Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Herlig! Har kost meg utallige timer med originalspillet! Må bare prøve å fortrenge cheat codes jeg lærte. Spillet ble ikke det samme etter at jeg fant ut hva som skjedde når du skrev «cheat nuke». 3 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Spillet kan kjøpes forhåndsbestilles nå med 20% på steam, kun € 15,99 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå