Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg startet nylig en Cod clan på ps3 med en av bestevennene mine. Som dere sikkert har forstått så heter clanen WoX_. Mitt navn er WoX_ExZu å jeg er den eneste som har laget bruker til clanen allerede. Vi er en helt nyoppstartet clan med bare to medlemmer akkurat nå, men jeg har to som er i interesse for å være med i clanen. Per dags dato går det mest i MW2. Jeg legger likevel trykk på at det IKKE er en trickshot eller MW2 clan, men en cod clan. Vi er ikke de gutta som for nuke vær runde å eier med 30-0 i KD hver runde, dermed er stort sett alle velkommen i clanen kravene for å kunne bli med å spille er egt bare at du er norsk talene. Denne regelen er satt fordi vi da kan ta inn folk som ikke er så gode i engelsk, der jeg inkluderer meg selv. Det andre kravet for å være med i clanen er at du får en bra kjemi med alle som allerede er med i clanen. Vi vil ikke ha noen langvarie krangler i clanen. Så klart, alle kan krangle til tider. Men vi ønsker ett godt vennskap mellom alle i clanen. Utover det er det fritt frem med alder,kjønn, livs bakgrunn, erfaringer, dialekter, alt. Ingen utelukkes for sånt. Kontakt meg på min PSN eller på skype: Ola.gram43. Håper noen er interessert i å bli med oss.. Takk for at du leste ;)

Endret av 0l4Br0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...