0l4Br0 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Hallo! Jeg startet nylig en Cod clan på ps3 med en av bestevennene mine. Som dere sikkert har forstått så heter clanen WoX_. Mitt navn er WoX_ExZu å jeg er den eneste som har laget bruker til clanen allerede. Vi er en helt nyoppstartet clan med bare to medlemmer akkurat nå, men jeg har to som er i interesse for å være med i clanen. Per dags dato går det mest i MW2. Jeg legger likevel trykk på at det IKKE er en trickshot eller MW2 clan, men en cod clan. Vi er ikke de gutta som for nuke vær runde å eier med 30-0 i KD hver runde, dermed er stort sett alle velkommen i clanen kravene for å kunne bli med å spille er egt bare at du er norsk talene. Denne regelen er satt fordi vi da kan ta inn folk som ikke er så gode i engelsk, der jeg inkluderer meg selv. Det andre kravet for å være med i clanen er at du får en bra kjemi med alle som allerede er med i clanen. Vi vil ikke ha noen langvarie krangler i clanen. Så klart, alle kan krangle til tider. Men vi ønsker ett godt vennskap mellom alle i clanen. Utover det er det fritt frem med alder,kjønn, livs bakgrunn, erfaringer, dialekter, alt. Ingen utelukkes for sånt. Kontakt meg på min PSN eller på skype: Ola.gram43. Håper noen er interessert i å bli med oss.. Takk for at du leste Endret 2. juni 2014 av 0l4Br0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå