Abnorm Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Har i dag ingen Playstation, men vurderte i fjor å kjøpe PS4 grunnet GTAV. Men så oppdaget jeg til min store skuffelse at spillet ikke kom til PS4, så dermed ble det ingen konsoll på meg. Nå og flere måneder senere... Har statusen blitt endret? Eller kan jeg med det samme bare begrave hele PS4 planen for all forskuelig fremtid? Endret 2. juni 2014 av frecjoha Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Nå og flere måneder sendere... Har statusen blitt endret?Nei. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Får forhåpentligvis vite noe mer når E3 sparkes i gang om ca. en ukes tid. Jeg håper selv på PC-versjonen, da. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Tror vi få en PC versjon, mins og huske at de hinta til at det ikke skulle komme til den gangs next-get, siden de ville avslutte denne generasjonen med ett smell. Endret 2. juni 2014 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Kommer til høsten Edit: kommer til Ps4, Xbox One og PC til høsten. https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=3DBrG2YjqQA Endret 10. juni 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå