Sungodt Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hei. Om kort tid skal jeg en lengre tur til utlandet, og jeg vurderer om ikke jeg burde lagre bildene på en eller annen plass som ikke jeg har i bagasjen. Finnes det noen ærlige nettsteder å anbefalle? Jeg tenker på noe som Dropbox, men har blitt anbefalt å holde meg unna den. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 http://bix.com/no/ Det er One.com sin tjeneste. Lenke til kommentar
se# Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Jeg tenker på noe som Dropbox, men har blitt anbefalt å holde meg unna den.Hvis du først skal ha lagring på nettet tror jeg ikke dropbox er noe verre (eller bedre) enn andre mht sikkerhet, men for å lagre RAW-filer på nettet må du ha bra med båndbredde hvis det ikke skal ta ekstremt lang tid. Du må også kjøpe ekstra kapasitet, gratisversjonene av de fleste slike tjenester har ikke plass til et (litt stort) minnekort engang. Endret 1. juni 2014 av se# Lenke til kommentar
FKnoph Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg bruker http://www.jottacloud.com/ og er godt fornøyd med den tjenesten. Bruker den som backup for lagring av alle bilder jeg tar vare på. Du kan eventuelt se om det er noen som tilbyr raskere opplasting enn andre, men flaskehalsen er sannsynligvis der du laster opp fra uansett. God tur! Lenke til kommentar
Sungodt Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Tusen takk skal dere ha! Både jottacloud og bix virker som gode alternativer. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er ikke sikkert det er aktuelt lenger, men for fremtidige spørsmål av samme type så kan jeg jo tipse om denne oversikten på Wikipedia Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvis du er kunde av GET tilbyr de gode priser på sin backupløsning GET Safe, som er en whitelabel av JottaCloud. Ved abbonement L eller raskere er ubegrenset lagring inkludert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå