Henkk Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hei! Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en ny pc. Selv synes jeg Macbook pro er mest egnet til mine bruksområder. Så for å komme til poenget: Som student ønsker jeg meg en macbook pro, slik at jeg har en ny pc til neste termin. Jeg vil som de fleste andre få fingrene i den nye pc'en så fort som mulig, men min far (tidligere ansatt i Elkjøp)anbefaler meg å vente til August. Er det gunstig å vente helt til August, og i hvor stor grad vil prisen variere? På forhånd Tusen takk! :-) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg forventer ingen oppdatering av noen av MacBookvariantene med det første pga forsinkelser med Intel Broadwell; mitt estimat er november. Når det er sagt så dukker det opp gode dealer på maskinene rett som det er. Forrige helg kunne man eksempelvis spare 20% på allerede reduserte priser hos expert gjennom mastercard fra DNB. Det er åpningstilbud på innstegsmodellen Air 13 til 6000 hos expert i Stavanger til uka. Ellers er det også mulig å gjøre gode kjøp på bruktmarkedet. Macbooks taper seg ikke så mye i pris som vanlige pcer og en del gjør derfor årlige oppgraderinger; dette kan du bruke til din fordel. 1 Lenke til kommentar
Henkk Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Tusen takk for grundig svar! Bor i Sandnes, så jeg skal undersøke -Macbook Air tilbudet- i Stavanger. Sparte meg eventuelt for noen 1000-lapper også. Igjen tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå