Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er bestekompisen min sur på meg?

Anbefalte innlegg

ikke bare er han sur på deg, han er også en total whimp og alle her forstår veldig godt hvorfor du ikke vil ha sex med han, mest umanndige oppførselen jeg har hørt om haha.

friendzone er for pusegutter uansett, ekte menn havner aldri i friendzone.....you either fuck me, or you dont ever talk to me again, det er holdningen man skal ha mot damer, og fy faen det er ikke mange som sier nei når dem skjønner hvor landet ligger.....han fyren der er fortapt, haha

Anonymous poster hash: e147b...26c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det dreper meg at han ikke snakker med meg mer, han har vært min største støttespiller gjennom disse årene.
Vi har omtalt hverandre som bestevenner siden vi møtte hverandre, jeg har hatt flere forhold hvor han alltid har vært der for meg uansett.
Jeg håper ikke jeg har såret han fordi det var ikke meningen :/

Anonymous poster hash: df62a...8aa
Lenke til kommentar

Husk at dynamikken i vennskap på tvers av kjønn er noe ganske annet enn dynamikken mellom venner av samme kjønn. Det er ikke overraskende at han reagerer på det som har skjedd. Jeg hadde vært rimelig ukomfortabel om en jentevenn hadde pult i samme rom som meg, men om en kompis hadde gjort det hadde det bare vært morsomt. Tingen er at seksualitet for kvinner er noe annet enn for menn så det vil alltid være en ubalanse i forholdet. Når du har deg med noen mens han er i rommet etter at du allerede har avvist han er det klart at det setter forholdet på prøve.

Anonymous poster hash: daa8f...986
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det dreper meg at han ikke snakker med meg mer, han har vært min største støttespiller gjennom disse årene.

Vi har omtalt hverandre som bestevenner siden vi møtte hverandre, jeg har hatt flere forhold hvor han alltid har vært der for meg uansett.

Jeg håper ikke jeg har såret han fordi det var ikke meningen :/

Anonymous poster hash: df62a...8aa

Hva forventet du egentlig? Han har vært der som en støttespiller, han har vært din bestevenn, han har støttet deg gjennom alt. Hvorfor trodde du han gjorde dette?

Jeg må nesten gjenta det jeg føler jeg sier alt for mange ganger, menn har ikke kvinnelige venner for gode samtaler.

For meg virker det sansyndlig at han ble ganske kraftig såret av denne hendelsen, om han faktisk er det kan vel bare han svare på.

I disse dager med Elliot Rodger friskt i minnet, kan jeg også hinte fram til at det du gjør med denne mannen kan være direkte farlig.

Det er ikke tvil om at man må ha endel løse skruer for å ende opp der han gjorde, men han gjør en god jobb med å beskrive situasjonen mange unge menn finner seg i. Anbefaler å lese gjennom manifesto han laget når du har tid: http://www.scribd.com/doc/226068735/Manifesto-of-Elliot-Rodger

• Liker 1
Lenke til kommentar

menn har ikke kvinnelige venner for gode samtaler.

eneste fornuftige svaret i denne tråden.....

Gutter med jentevenner er ikke menn, dem er gutter. Gutter er uerfarne, blir lurt og såret stadig vekk, menn er dem som ligger med dama mens guttungen-bestevennen er sur vedsidenav.....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gutter med jentevenner er ikke menn, dem er gutter. Gutter er uerfarne, blir lurt og såret stadig vekk, menn er dem som ligger med dama mens guttungen-bestevennen er sur vedsidenav.....

Ikke så bra nyansert det der. Jeg har mange jentevenner, 5-6 av dem har jeg sex med innimellom. Ei av dem kunne jeg vurdert gangbang med, men jeg hadde aldri gidda å være tilskuer til at ei jente jeg kunne tenkt meg å ha sex med hadde sex, uten å få være med. Jeg, som så mange andre tror karen det er snakk om hadde veldig lyst å bli med. Nå er ikke dette en situasjon jeg har vært borti selv (har kun vært på andre sia av det bordet) men om jeg skulle jette så tror jeg denne karen aldri vil se på denne jenta igjen på samme måte. Var han i tillegg hemmelig forelska i henne regner jeg med han kommer til å hate henne i hemmelighet resten av livet.

Lenke til kommentar

Gi han en blowjob så løser det nok seg ;)

Jeg holder en finger å at en blowjob ikke er nok. Gutten vil i såfall kontinuerlig ønske mer. Vennskapet er nok basert på at han er keen på damen (trådstarter). Med mindre: Er han homo?

Lenke til kommentar

Unskyld meg, men hva forventa du egentlig?

1. Det å ha sex med folk, mens andre er i rommet, er i beste fall uoppdragent. Så fremt det ikke er arrangert. Bade det er nok til å bli pissed.

2. Vært din støttespiller og samtalepartner alle disse årene? Hva tror du da? Støttespillere og samtalepartnere klinger kjæreste LANG vei....

Seff kan man være bestevenner på tvers av kjønn. Men ikke på en intim måte. Bestevenninnen min er kul og hipp, vittig og en god festbuse. Damen min er til for samtaler og støtte.

Kompisen din har selvfølgelig lyst på noe mer.

Anonymous poster hash: 7a607...7ec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Og jenter klager på hvorfor menn ikke forstår dem.

Burde ikke være vanskelig å skjønne at karen er furt, uavhengig av hva han sier.

Det er veldig lett å se det.

Burde hatt sex en annen plass enn ved siden av ham. Han hadde nok veldig lyst til å delta, men jeg tipper det er mer enn som så. Han er interessert i deg og kunne tenke seg noe mer.

Lenke til kommentar

"Skal bare være venner" høres ut som noe jente i vennskapet vil og gutten jatter med, hva annet skal gutten si egentlig?

Hva med å gro et par baller og si at "jeg føler dette her for deg, og hvis det ikke er gjengjeldt så vet jeg ikke om jeg takler å fortsette å forholde meg til deg på dette nivået. Kanskje vi kan ta opp vennskapet igjen om en stund, hvis følelsene mine har endret seg"

Ikke fortsette å late som om de fortsatt er venner og gå og håpe på at hun før eller siden vil gi etter og gi ham sex, som en ryggradsløs mark. "Friendzone" er tidenes unnskyldning for svake gutter som ikke har baller til å være tydelige og prøver å egle seg innpå jenter i håp om å få pitysex. Det er kvalmt.

Elliot Rodgers var patetisk, og ingen av hans meninger er annet enn patetiske. Det er null problem for ekte menn å få alle sine behov oppfylt; alt som kreves er baller nok til å gi klart og tydelig uttrykk for hva man vil ha, og takle motgang uten å sutre.

Anonymous poster hash: 1a8fb...89d

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...