king_pedersen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Skal ha nytt hovedkort og cpu! skal overklokkes mye:) hva bør jeg velge? Tror jeg skal ha enten 2500+ eller 2600+ (barton) hva er best? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er på ingen måte sikker, men mener å ha lest at XP2600+ med Barton kjerne naturligvis, skal være bedre enn gode gamle XP2500+ i de fleste tilfeller nå om dagen. Kanskje noe med bedre steppinger på just lanserte prosessorer, hva vet jeg? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 hva med hovedkortet da? tenkte på Abit NF7-S V2? er det no bra? takk for svar! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Abit-kortet er kjent en av de beste kortene for overklokking ja. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 NF7S og en Barton er slette ingen dum kombinasjon med tanke på pris/ytelse/overklokking. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg sitter og gleder meg til AN7, og kommer ikke til å gjøre noe kjøp før jeg finner ut om det blir bra. God idè? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg sitter og gleder meg til AN7, og kommer ikke til å gjøre noe kjøp før jeg finner ut om det blir bra. God idè? Eneste forskjell jeg kan se er at sata controllen er innebygget i sørsiden og derfor ikke trenger noen ekstern chip som i NF7S.. Sikkert en del forbedringer også med tanke på overklokking osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå