Halvsame Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Noen som vet om dette kabinettet kommer med ferdig vindu i siden eller om man må kjøpe ny sideplate med vinduet i? (Eventuelt kan man jo sette inn vindu selv, men jeg har ikke så lyst til å begynne å kutte i kabinettet med en gang.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Eg kjøpte Skyhawk på microplex http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=PSR4698D7W og det med vindu. Virker rart om noen skulle selge med vindu og andre uten, men kan ikkje garantere noko. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå er det jo snakk om to forskjellige kabinetter da, så at det er vindu på det ene betyr ikke nødvendigvis at det er vindu på det andre. Men, sendte mail til Quad, og jojomen, visst var det vindu på det. Bestilling er lagt inn . Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 tror ikke det er vindu.. men det var ikke noe bilde da.... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei! Lurer bare på om "Skyhawk PSR-4616B7 miditower, aluminium" kommer med ferdig insatt vindu i sidepanelet? Jepp, det gjør den... edit: hehe, la akkurat merke til at jeg har skrevet innsatt med én "n". Men men, i et sitat lar man alt stå slikt det originalt ble skrevet, så det får gå . Lenke til kommentar
felge Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 kjøp heller LIAN LI !!! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 He he, det var de pengene da . Nå under UKA er det ikke akkurat slik at man ikke finner andre ting å bruke lånet på . Typisk at hver eneste kabinettdiskusjon ender med at noen kommer og sier "Lian Li er best" = Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Typisk at hver eneste kabinettdiskusjon ender med at noen kommer og sier "Lian Li er best" = vet det er skikkelig typisk, det er vel ikke så stor forskjell? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener her. Det jeg mente er at jeg synes det er litt "masete" når lian li blir reklamert for i hver eneste kabinett-tråd (spesielt sånne som denne, der der det ikke blir diskutert "hvilket kabinett er best?", og også i tråder hvor det oppgis prisklasse f.eks. <1000 kroner). Mener jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå