Populært innlegg TSP Skrevet 1. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2014 Hei, Etter å ha bært tittelen som innholdsansvarlig i nærmere to og ett halvt år, overlater jeg nå tøylene og tittelen til Rampage. Det var planen helt siden han ble tatt inn som administrator for bare halvannen måned siden. Den siste tiden har mange av arbeidsoppgavene mine som innholdsansvarlig vært delegert til Zeph gjennom ett deltidslønnet verv som administrator. Nå ønsker Zeph å fokusere mer på studiene sine, noe som gjorde at vi måtte finne en ny deltidslønnet administrator. I tillegg ser jeg behovet for at den nye administratoren overtar ansvaret som innholdsansvarlig, både internt og eksternt. Selv har jeg med tiden fungert i større grad som ansvarlig for den tekniske utviklingen av Diskusjon.no og andre diskusjonsfora hvor Mediehuset Tek står for den tekniske driften. Det har ført til at jeg ikke har fått tilsidesatt like mye tid til å være innholdsansvarlig som jeg skulle ønske. Jeg vil fortsatt involvere meg mye i den redaksjonelle utviklingen av Diskusjon.no som utviklingsansvarlig og administrator, men Rampage overtar tittelen som innholdsansvarlig og det ansvaret som følger med. Du kan lese mer om stillingen som innholdsansvarlig her: https://www.diskusjon.no/om-forumet/innholdsansvarlig-r11/ Rampage er en samfunnsengasjert og omgjengelig kar med lang fartstid som moderator. I tillegg til at han har gode formulerings- og beslutningsevner. Jeg er derfor ikke i tvil om at han er rett mann til jobben! Zeph gir seg som administrator fordi han ønsker å fokusere mer på studier og jobb. Han har gjort en svært god jobb som moderator og administrator på Diskusjon.no. Vi ønsker han lykke til videre! 12 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Takk for innsatsen Zeph og velkommen til roret Rampage Endret 1. juni 2014 av Hille 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Finner ikke en ting å utsette på noen av de nevnte tillitsvalgte, og takker Zeph for hyggen, og vet at Rampage kommer til å fylle de tøflene godt nok Heldige som har flinke folk her på bruket til å "røkte buskapen", og sammenligner med ett par andre proffe forum jeg deltar i Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Dette er forferdelig): Zeph er favoritt adminen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Enig med sistnevnte at Zeph er bra. Hos ham er det høyt under taket. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ønsker begge lykke til videre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Når skal noen gi tom waits for alice en administrator stilling? Han er jo helt konge:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Zeph er en av dem jeg har likt best, men Rampage gjør sikkert en glimrende jobb han også. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Når skal noen gi tom waits for alice en administrator stilling? Han er jo helt konge:) Geir var admin for 3(?) år siden, nå er han pensjonert forumbestefar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Når skal noen gi tom waits for alice en administrator stilling? Han er jo helt konge:) Geir var admin for 3(?) år siden, nå er han pensjonert forumbestefar Var han admin? Jeg syns å huske han sa han var moderator og at han gjerne skulle tenkt seg å bli admin Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dumt han ga seg ihvertfall, han er sabla god til å argumentere på en veldig god og fin måte. Syns det er hyggelig med slike brukere som alltid skriver gode valide argumenter Men han var vell forumveiler og så mod før han ble admin? Det er vell slik rang stigen fungerer her? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Men han var vell forumveiler og så mod før han ble admin? Det er vell slik rang stigen fungerer her? tom waits for alice har ved to anledninger blitt tatt inn som moderator (En gang før 2005 og i 2006, han hadde pause mellom periodene). Begge gangene han ble tatt inn var lenge før forumveilederordningen ble innført. Selv om de fleste blir forumveiledere nå for tiden, før de blir moderatorer, så finnes det unntak. Det kommer an på hvilket behov vi har og hvor gode søkerene er. Vi er flere som gjerne skulle ønsket at TWFA fortsatt ville bidra blant rekkene våre, men han har forklart at han ikke lenger ønsker å bidra helt på frivillig basis eller med den stillingsprosenten som per dags dato er tilsidesatt de to deltidslønnede administratorrollene her på forumet. Nå er det fint om trådens fokus kan skifte tilbake til Rampage og Zeph, som også er flinke og trivelige folk. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Godt med nytt blod i Administrator-crewet. Rampage vil nok utfylle rollen bra. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå