Geir D Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg er enig i valg av hovedbilde på avslutningen din. Det ble veldig bra. Sykkelbildet i spoiler var en god nummer to synes jeg. Det har vært artig å følge festen din. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Fin avslutning her, vakkert vann/skogsbilde; av ekstranumrene i spoiler likte jeg spesielt godt det første (165). Det har vært inspirerende å følge deg, tipper det blir vanskelig å velge ut fire. Jeg er enig i valg av hovedbilde på avslutningen din. Det ble veldig bra. Sykkelbildet i spoiler var en god nummer to synes jeg. Det har vært artig å følge festen din. Takk for hyggelige kommentarer. Den kvisten irriterte meg litt, men hadde dessverre lagt igjen motorsagen hjemme.. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Knallbra bilde av fluesnapperen syns jeg, skarpt, fint lys, insektet er prikken over i-en. Syns bakgrunnen er hlt grei også. Ellers morsomt par med bilder av dere to som tar bilder av hverandre Generelt mange fine bilder i denne festen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå