Gå til innhold

Junifest 2014 - awesnes - Variasjon

Anbefalte innlegg

Herlig 'Peace and love', enig i at dette er langt bedre enn all taggingen.

Kan ikke si meg uenig i det nei.

Herlig flue og gammel sko, ellers enig med deg i at den grafittien var tøff! Generelt mange fine bilder ellers også :)

Takk for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torsdag 18. juni

Festen har gått litt trått i det siste, grunnet et pågående arrangement i Brasil.... Fant ut at det var på tide å ta seg en liten tur ut før England - Uruguay. Kom ikke lenger enn til en ugresseng i nærheten, så det var makroen som ble luftet igjen. Slet litt med å velge i dag (også), men legger ett av uttakene i spoiler.

7D + Sigma 150mm makro

f/7.1 - 1/250 - Iso 1000

Tatt med stativ.

14461558525_b00255682e_c.jpgJuni16_ 302 by awesnes, on Flickr

14460440964_719a1d2829_c.jpgJuni16_ 338 by awesnes, on Flickr

Lenke til kommentar

Så bra for oss at du fikk revet deg løs fra fotballen, resultatet ble jo meget bra, skarp, velkomponert, nydelig bakgrunnsfarge.

Takk for det. Så like etter jeg hadde publisert at det er en liten gul flekk oppe til høyre som jeg burde ha fjernet, men nå er det for seint.

Syntes det var leit med England, som røk ut, men fant trøst i denne fine sommerfuglen! :)

De er ikke helt ute enda, fortsatt en ok mulighet for avansement, Italia må vinne de to neste, og England må slå Costa Rica med en del mål. Da har alle (utenom Italia som vil ha 9 poeng) ha tre poeng, og da går det på målforskjell.

Nå høres det sikkert ut som jeg er den fotballidioten, men det er jeg langtifra. Men artig å få med seg mest mulig fra VM..

Lenke til kommentar

Syntes det var leit med England, som røk ut, men fant trøst i denne fine sommerfuglen! :)

De er ikke helt ute enda, fortsatt en ok mulighet for avansement, Italia må vinne de to neste, og England må slå Costa Rica med en del mål. Da har alle (utenom Italia som vil ha 9 poeng) ha tre poeng, og da går det på målforskjell.

Nå høres det sikkert ut som jeg er den fotballidioten, men det er jeg langtifra. Men artig å få med seg mest mulig fra VM..

Jau, då!

Tror nok alt håp er ute, men har ikke noe imot et under eller to! ;)

Lenke til kommentar

Jau, då!

Tror nok alt håp er ute, men har ikke noe imot et under eller to! ;)

Men nå er det helt ute.... ;)

Synes ikke det litt gule partiet forstyrret noe, hadde ikke sett det om du ikke bemerket det.

Forstyrrer ikke noe særlig nei, men irriterer undertegnede bittelitt (ikke mye altså...)

Så søt sommerfugl, og så morsomt ansikt. Ser ut som en hund med skjegg, typ schnauzer.

Takk for det.

Lenke til kommentar

Fredag 21. juni

Ikke noen stor fotodag, dagen har gått med til jobb, forflytning til Østfold og en aldri så liten harrytur (huff)...

Men ble et par bilder i kveld. Driver fortsatt å tester ut litt Sigma 18-35mm f/1.8. Et relativt enkelt og ukomplisert bilde av en prestekrage.

F/1.8 - 1/400 - Iso 400 - 35mm

14489094403_51dbd3a508_c.jpgJuni20_ 057 by awesnes, on Flickr

Lenke til kommentar

Her foretrekker jeg nok det i spoiler, det er litt forvirrende med de to trærne som kjemper litt om oppmerksomheten og de henger på en måte ikke sammen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal la blikket hvile på. Men jeg likte forgrunnen på det valgte bildet bedre enn på det i spoileren.Uansett smellvakkert landskap.

Lenke til kommentar

Her foretrekker jeg nok det i spoiler, det er litt forvirrende med de to trærne som kjemper litt om oppmerksomheten og de henger på en måte ikke sammen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal la blikket hvile på. Men jeg likte forgrunnen på det valgte bildet bedre enn på det i spoileren.Uansett smellvakkert landskap.

Enig med JorunT. Men liker spoileren meget godt, så pent!

Sommerfuglen og spoler fra i går falt i smak :)

Takk for kommentarer. Grunnen til at spoilerbildet ikke ble valgt som festbilde er at jeg har et par lignende bilder fra før på samvittigheten og at jeg likte forgrunnen bedre på festbildet (og at jeg personlig likte det best....) Men bare bra at man har forskjellige meninger :)

Endret av awesnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...