awesnes Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Herlig 'Peace and love', enig i at dette er langt bedre enn all taggingen. Kan ikke si meg uenig i det nei. Herlig flue og gammel sko, ellers enig med deg i at den grafittien var tøff! Generelt mange fine bilder ellers også Takk for det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Torsdag 18. juni Festen har gått litt trått i det siste, grunnet et pågående arrangement i Brasil.... Fant ut at det var på tide å ta seg en liten tur ut før England - Uruguay. Kom ikke lenger enn til en ugresseng i nærheten, så det var makroen som ble luftet igjen. Slet litt med å velge i dag (også), men legger ett av uttakene i spoiler. 7D + Sigma 150mm makro f/7.1 - 1/250 - Iso 1000 Tatt med stativ. Juni16_ 302 by awesnes, on Flickr Juni16_ 338 by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Så bra for oss at du fikk revet deg løs fra fotballen, resultatet ble jo meget bra, skarp, velkomponert, nydelig bakgrunnsfarge. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Syntes det var leit med England, som røk ut, men fant trøst i denne fine sommerfuglen! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Flott bildet av sommerfuglen - mye kreativt i tråden din Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Så bra for oss at du fikk revet deg løs fra fotballen, resultatet ble jo meget bra, skarp, velkomponert, nydelig bakgrunnsfarge. Takk for det. Så like etter jeg hadde publisert at det er en liten gul flekk oppe til høyre som jeg burde ha fjernet, men nå er det for seint. Syntes det var leit med England, som røk ut, men fant trøst i denne fine sommerfuglen! De er ikke helt ute enda, fortsatt en ok mulighet for avansement, Italia må vinne de to neste, og England må slå Costa Rica med en del mål. Da har alle (utenom Italia som vil ha 9 poeng) ha tre poeng, og da går det på målforskjell. Nå høres det sikkert ut som jeg er den fotballidioten, men det er jeg langtifra. Men artig å få med seg mest mulig fra VM.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Flott bildet av sommerfuglen - mye kreativt i tråden din Takk for det Randi. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Syntes det var leit med England, som røk ut, men fant trøst i denne fine sommerfuglen! De er ikke helt ute enda, fortsatt en ok mulighet for avansement, Italia må vinne de to neste, og England må slå Costa Rica med en del mål. Da har alle (utenom Italia som vil ha 9 poeng) ha tre poeng, og da går det på målforskjell. Nå høres det sikkert ut som jeg er den fotballidioten, men det er jeg langtifra. Men artig å få med seg mest mulig fra VM.. Jau, då! Tror nok alt håp er ute, men har ikke noe imot et under eller to! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Synes ikke det litt gule partiet forstyrret noe, hadde ikke sett det om du ikke bemerket det. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Så søt sommerfugl, og så morsomt ansikt. Ser ut som en hund med skjegg, typ schnauzer. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Jau, då! Tror nok alt håp er ute, men har ikke noe imot et under eller to! Men nå er det helt ute.... Synes ikke det litt gule partiet forstyrret noe, hadde ikke sett det om du ikke bemerket det. Forstyrrer ikke noe særlig nei, men irriterer undertegnede bittelitt (ikke mye altså...) Så søt sommerfugl, og så morsomt ansikt. Ser ut som en hund med skjegg, typ schnauzer. Takk for det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Fredag 21. juni Ikke noen stor fotodag, dagen har gått med til jobb, forflytning til Østfold og en aldri så liten harrytur (huff)... Men ble et par bilder i kveld. Driver fortsatt å tester ut litt Sigma 18-35mm f/1.8. Et relativt enkelt og ukomplisert bilde av en prestekrage. F/1.8 - 1/400 - Iso 400 - 35mm Juni20_ 057 by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Syns de er veldig flotte, disse to siste bildene dine. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 En nydelig Prestekrage, med en DOF helt etter min smak Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Syns de er veldig flotte, disse to siste bildene dine. En nydelig Prestekrage, med en DOF helt etter min smak Takk for det Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Lørdag 21. juniEt motiv jeg stadig vender tilbake til. Råde-eikene. Et outtake i spoiler.7D + Canon 24-105mm Lf/10 - 1/250 - Iso 100 - 28mm (Bør klikkes på for best kvalitet...)Juni21_ 222a by awesnes, on Flickr Juni21_ 246 by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Her foretrekker jeg nok det i spoiler, det er litt forvirrende med de to trærne som kjemper litt om oppmerksomheten og de henger på en måte ikke sammen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal la blikket hvile på. Men jeg likte forgrunnen på det valgte bildet bedre enn på det i spoileren.Uansett smellvakkert landskap. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Enig med JorunT. Men liker spoileren meget godt, så pent! Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Sommerfuglen og spoler fra i går falt i smak Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Her foretrekker jeg nok det i spoiler, det er litt forvirrende med de to trærne som kjemper litt om oppmerksomheten og de henger på en måte ikke sammen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal la blikket hvile på. Men jeg likte forgrunnen på det valgte bildet bedre enn på det i spoileren.Uansett smellvakkert landskap. Enig med JorunT. Men liker spoileren meget godt, så pent! Sommerfuglen og spoler fra i går falt i smak Takk for kommentarer. Grunnen til at spoilerbildet ikke ble valgt som festbilde er at jeg har et par lignende bilder fra før på samvittigheten og at jeg likte forgrunnen bedre på festbildet (og at jeg personlig likte det best....) Men bare bra at man har forskjellige meninger Endret 22. juni 2014 av awesnes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå