flageborg Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Mandag 9. juni ...var bare 7D med Sigma 10-20mm som ble med i sekken Det blir en skikkelig fargeklatt i dag. Likte ikke helt flaren på det, fikk ikke ordenlig fjernet det i PS heller. Vet ikke om dere er enige eller uenige i det? Funker veldig greit i mine øyne, men....så har jeg et svært godt forhold til min Sigma 10-20mm - gjennom flere år Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skikkelig vakkert sommerbilde, det siste der. ((Cappelens Naturbøker er små og greie på det enkleste, Småkryp er en jeg har, og Trær en annen. Aschehougs Naturbøker: Blomster i Norge er også OK som en begynnelse) Lenke til kommentar
Kostas Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er enig med flageborg, og for noen flotte farger! Blir nesten litt sjalu på dere der hjemme hvis været er såpass. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Mandag 9. juni ...var bare 7D med Sigma 10-20mm som ble med i sekken Det blir en skikkelig fargeklatt i dag. Likte ikke helt flaren på det, fikk ikke ordenlig fjernet det i PS heller. Vet ikke om dere er enige eller uenige i det? Funker veldig greit i mine øyne, men....så har jeg et svært godt forhold til min Sigma 10-20mm - gjennom flere år Takk for det, er veldig glad i vidvinkelbilder selv. Vurderer nok kanskje etterhvert å bytte det ut med et som er litt bedre, Canon sin 10-22 mm. Skikkelig vakkert sommerbilde, det siste der. ((Cappelens Naturbøker er små og greie på det enkleste, Småkryp er en jeg har, og Trær en annen. Aschehougs Naturbøker: Blomster i Norge er også OK som en begynnelse) Takk for tilbakemelding og tips, Randi Er enig med flageborg, og for noen flotte farger! Blir nesten litt sjalu på dere der hjemme hvis været er såpass. Var veldig fint lys i går kveld, kombinert med grønne åkre så ble det ganske fargerikt .. Endret 10. juni 2014 av awesnes Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Bildet med joggeren var det beste valget. Meget bra komposisjon og knalle farger. Ser ikke lensflaren. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg er en av de som på sosiale media (som facebook) konsekvent misliker bruken av "liker-knapp" (p.g.a. inflasjonen av bruken på slike sider). Men når jeg ser dine bilder her så skulle jeg med glede trykket på en slik knapp. I mangel av knapp så sier jeg bare: "Jeg liker!" Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg er en av de som på sosiale media (som facebook) konsekvent misliker bruken av "liker-knapp" (p.g.a. inflasjonen av bruken på slike sider). Men når jeg ser dine bilder her så skulle jeg med glede trykket på en slik knapp. I mangel av knapp så sier jeg bare: "Jeg liker!" Ser du den grønne oppover-pila nederst i høyre hjørne av hvert innlegg? Den har samme effekt som Like-knappen fra FB Lenke til kommentar
polljen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg er en av de som på sosiale media (som facebook) konsekvent misliker bruken av "liker-knapp" (p.g.a. inflasjonen av bruken på slike sider). Men når jeg ser dine bilder her så skulle jeg med glede trykket på en slik knapp. I mangel av knapp så sier jeg bare: "Jeg liker!" Ser du den grønne oppover-pila nederst i høyre hjørne av hvert innlegg? Den har samme effekt som Like-knappen fra FB Der var en slik en, ja... Min "aversjon" mot slike knapper har ført til at jeg ikke har søkt så mye etter en, men samtidig så er det tross alt enda bedre å få si "Jeg liker" Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ja, det veier definitivt tyngre å få det i klartekst Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Bildet med joggeren var det beste valget. Meget bra komposisjon og knalle farger. Ser ikke lensflaren. Takk for det. Flaren er rundt solen, mest på spoilerbildet. Litt regnbuer. Jeg er en av de som på sosiale media (som facebook) konsekvent misliker bruken av "liker-knapp" (p.g.a. inflasjonen av bruken på slike sider). Men når jeg ser dine bilder her så skulle jeg med glede trykket på en slik knapp. I mangel av knapp så sier jeg bare: "Jeg liker!" Hehe, takk for det Polljen! Hyggelig å høre. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Helt enig med deg i at bildet med joggeren i er den beste versjonen. Fint at du la inn det andre og, så fikk jeg se hvor stor forskjell det kan bli bare med ett element til i bildet. .. Jeg syns bildet er veldig pent. Endret 12. juni 2014 av Per Yngve Balto Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Helt enig med deg i at bildet med joggeren i er den beste versjonen. Fint at du la inn det andre og, så fikk jeg se hvor stor forskjell det kan bli bare med ett element til i bildet. .. Jeg syns bildet er veldig pent. Takk for det Per. Ja, det er litt artig hvor bittesmå detaljer kan heve et bilde. Tenkte jo i det ho løp forbi "jaja, ho kan jeg jo alltids klone bort. Bildet er forresten delvis hennes ære, hun stod der å tok bilder med mobilen, og jeg tenkte at jeg også kunne knipse noen. Lenke til kommentar
KleKir Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Knalltøff sko og nydelig landskapsbilde 9. juni. Artig å se hvordan personen livner opp bilde. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Knalltøff sko og nydelig landskapsbilde 9. juni. Artig å se hvordan personen livner opp bilde. Takk for det KleKir. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Fredag 13. juni "Peace and love" Ikke verdens mest krevende bilde, verken motivmessig eller teknisk, men falt for denne grafittikunsten da jeg kom over et (pumpe?)hus langs Maridalsvannet i dag. Canon 7D + Sigma 18-35 f/1.8 Art f/4.5 - 1/80 - Iso 2000 - 22mm Juni14_ 167 by awesnes, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Synes grafittibildet ble flott jeg. Og det er ørten reiser finere enn all signatur-taggingen. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Synes grafittibildet ble flott jeg. Og det er ørten reiser finere enn all signatur-taggingen. Takk for det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Søndag 15. juni Litt rennende vann hører alltid med på en fest.... Canon 7D + Sigma 18-35mm f/1.8 art f/5 - 1/1000 - Iso 1000 - 35mm Juni15_ 041 by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Herlig 'Peace and love', enig i at dette er langt bedre enn all taggingen. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Herlig flue og gammel sko, ellers enig med deg i at den grafittien var tøff! Generelt mange fine bilder ellers også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå