Gå til innhold

Junifest 2014 - awesnes - Variasjon

Anbefalte innlegg

Mandag 9. juni

...var bare 7D med Sigma 10-20mm som ble med i sekken

Det blir en skikkelig fargeklatt i dag.

Likte ikke helt flaren på det, fikk ikke ordenlig fjernet det i PS heller. Vet ikke om dere er enige eller uenige i det?

Funker veldig greit i mine øyne, men....så har jeg et svært godt forhold til min Sigma 10-20mm - gjennom flere år :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mandag 9. juni

...var bare 7D med Sigma 10-20mm som ble med i sekken

Det blir en skikkelig fargeklatt i dag.

Likte ikke helt flaren på det, fikk ikke ordenlig fjernet det i PS heller. Vet ikke om dere er enige eller uenige i det?

Funker veldig greit i mine øyne, men....så har jeg et svært godt forhold til min Sigma 10-20mm - gjennom flere år :thumbs:

Takk for det, er veldig glad i vidvinkelbilder selv. Vurderer nok kanskje etterhvert å bytte det ut med et som er litt bedre, Canon sin 10-22 mm.

Skikkelig vakkert sommerbilde, det siste der.

((Cappelens Naturbøker er små og greie på det enkleste, Småkryp er en jeg har, og Trær en annen. Aschehougs Naturbøker: Blomster i Norge er også OK som en begynnelse)

Takk for tilbakemelding og tips, Randi

Er enig med flageborg, og for noen flotte farger!

Blir nesten litt sjalu på dere der hjemme hvis været er såpass.

Var veldig fint lys i går kveld, kombinert med grønne åkre så ble det ganske fargerikt .. Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Jeg er en av de som på sosiale media (som facebook) konsekvent misliker bruken av "liker-knapp" (p.g.a. inflasjonen av bruken på slike sider). Men når jeg ser dine bilder her så skulle jeg med glede trykket på en slik knapp.

I mangel av knapp så sier jeg bare: "Jeg liker!"

Lenke til kommentar

Jeg er en av de som på sosiale media (som facebook) konsekvent misliker bruken av "liker-knapp" (p.g.a. inflasjonen av bruken på slike sider). Men når jeg ser dine bilder her så skulle jeg med glede trykket på en slik knapp.

Ser du den grønne oppover-pila nederst i høyre hjørne av hvert innlegg? Den har samme effekt som Like-knappen fra FB ;)

Lenke til kommentar

Ser du den grønne oppover-pila nederst i høyre hjørne av hvert innlegg? Den har samme effekt som Like-knappen fra FB ;)

Der var en slik en, ja...

Min "aversjon" mot slike knapper har ført til at jeg ikke har søkt så mye etter en, men samtidig så er det tross alt enda bedre å få si "Jeg liker" :D

Lenke til kommentar

Bildet med joggeren var det beste valget. Meget bra komposisjon og knalle farger. Ser ikke lensflaren.

Takk for det. Flaren er rundt solen, mest på spoilerbildet. Litt regnbuer.

Hehe, takk for det Polljen! Hyggelig å høre.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg i at bildet med joggeren i er den beste versjonen. Fint at du la inn det andre og, så fikk jeg se hvor stor forskjell det kan bli bare med ett element til i bildet.

..

Jeg syns bildet er veldig pent.

Takk for det Per. Ja, det er litt artig hvor bittesmå detaljer kan heve et bilde. Tenkte jo i det ho løp forbi "jaja, ho kan jeg jo alltids klone bort. Bildet er forresten delvis hennes ære, hun stod der å tok bilder med mobilen, og jeg tenkte at jeg også kunne knipse noen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...