Gå til innhold

Hvordan ville et borettslag for datanerder sett ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg et stille område fritt for kriminalitet iallefall :)

Haha åh nei du. Et helt borettslag der absolutt alle leiligheter er stappfulle av verdifulle datamaskiner, TVer, laptoper og andre verdigjenstander? Må jo være himmelen for en innbruddstyv. :p

Jeg tror det er vanskeligere å omsette elektronikk for uorganiserte kriminelle en det er å omsette kunst og sølv, gull og diamanter.

Lenke til kommentar

Jeg tror det hadde sett ganske jævlig ut. For det første hadde INGEN møtt til dugnader for å rydde og fjerne rask ute og inne en gang i året.

Vaktmesteren hadde blitt bytta ut annahver måned ettersom de ble slitt ut.

Rørene ville gått konstant tette av alt steikefettet nerdene tømmer i oppvaskkummen, i tro om at det bare "forsvinner".

Og iløpet av 2 år ville alle leilighetene ha tapt seg et par hundre tusen i verdi siden ingen vasker gulvene selv.

Vaskerommet hadde hatt konstant sammenbrutte vaskemaskiner siden alle har samla klesvask for de siste tre ukene og stapper ALT inn samtidig.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så, hvorfor ikke bare gå sammen om å gjøre dette, framfor å bare snakke om det. :p

Har du kapital?

Er du gæren :p Hadde jeg hatt det hadde jeg gjort det.

Men konseptet er i allefall gøy. Tror som nevnt tidligere her at lydissolasjon i allefall er noe jeg hadde krevd at en skulle investere mye i.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

I stedet for å kunne leie parkingsplass, så kunne man leie rackplass i serverrommet i kjelleren :p

Fy søren så mye gøy man kunne hatt det i et slikt borettslag :D

Skulle ønske jeg hadde kapitalen til å starte opp noe slikt.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Jeg tror heller at det hadde blitt flust med gamere som egentlig ikke kan så mye. De som kan mer hadde nok blitt IT support 24/7.

Man må jo selvsagt gjennom en intervju-runde før man får tillatelse til å flytte inn.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...