Gå til innhold

Hvordan ville et borettslag for datanerder sett ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ser for meg et stille område fritt for kriminalitet iallefall :)

Haha åh nei du. Et helt borettslag der absolutt alle leiligheter er stappfulle av verdifulle datamaskiner, TVer, laptoper og andre verdigjenstander? Må jo være himmelen for en innbruddstyv. :p

 

 

Jeg tror det er vanskeligere å omsette elektronikk for uorganiserte kriminelle en det er å omsette kunst og sølv, gull og diamanter.

Lenke til kommentar

Jeg tror det hadde sett ganske jævlig ut. For det første hadde INGEN møtt til dugnader for å rydde og fjerne rask ute og inne en gang i året.

Vaktmesteren hadde blitt bytta ut annahver måned ettersom de ble slitt ut.

Rørene ville gått konstant tette av alt steikefettet nerdene tømmer i oppvaskkummen, i tro om at det bare "forsvinner".

 

Og iløpet av 2 år ville alle leilighetene ha tapt seg et par hundre tusen i verdi siden ingen vasker gulvene selv.

 

Vaskerommet hadde hatt konstant sammenbrutte vaskemaskiner siden alle har samla klesvask for de siste tre ukene og stapper ALT inn samtidig.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så, hvorfor ikke bare gå sammen om å gjøre dette, framfor å bare snakke om det. :p

 

Har du kapital?

 

Er du gæren :p Hadde jeg hatt det hadde jeg gjort det.

Men konseptet er i allefall gøy. Tror som nevnt tidligere her at lydissolasjon i allefall er noe jeg hadde krevd at en skulle investere mye i.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

I stedet for å kunne leie parkingsplass, så kunne man leie rackplass i serverrommet i kjelleren :p

Fy søren så mye gøy man kunne hatt det i et slikt borettslag :D

Skulle ønske jeg hadde kapitalen til å starte opp noe slikt.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...