rockPaperScissors() Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Tipper borettslaget ville vært mer spennende om det var tilgjengelig for alle typer nerder, ikke bare datanerder. Det er bra at folk har forskjellige interesser. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Tenker automatisk Big Bang Theory.. Tenk hvor irriterende om styrelederen i gitt borettslag var av Sheldon Cooper typen.. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 - Pizzasjappe integrert? - Ventilasjonsanlegg ala Die Hard 4? - "All your base are belong to us" på fasaden? - Eget røropplegg med Coca Cola. Parallellført med fiber og begge typer uttak ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ser for meg et stille område fritt for kriminalitet iallefall Haha åh nei du. Et helt borettslag der absolutt alle leiligheter er stappfulle av verdifulle datamaskiner, TVer, laptoper og andre verdigjenstander? Må jo være himmelen for en innbruddstyv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ser for meg et stille område fritt for kriminalitet iallefall Haha åh nei du. Et helt borettslag der absolutt alle leiligheter er stappfulle av verdifulle datamaskiner, TVer, laptoper og andre verdigjenstander? Må jo være himmelen for en innbruddstyv. Jeg tror det er vanskeligere å omsette elektronikk for uorganiserte kriminelle en det er å omsette kunst og sølv, gull og diamanter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jordingspunkter på alle vegger. Alle leiligheter har egen radiator til væskekjøling, montert utenpå bygget. Gymsal til LAN-party. Dagligvare med post i butikk. Pick-up-point. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Gymsal? Hvorfor ikke en dedikert sal til LAN-party? Eller hadde du tenkt å trene mellom slagene? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ser for meg drama-fri hverdag iallefall. Jeg ser for meg massivt drama mellom Mac-mennesker og Linux-gjengen. Og innad mellom de forskjellige Linux-fraksjonene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Åpen 24/7 og med lettkledde damer som serverer der. Gymsal? Hvorfor ikke en dedikert sal til LAN-party? Eller hadde du tenkt å trene mellom slagene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg tror det hadde sett ganske jævlig ut. For det første hadde INGEN møtt til dugnader for å rydde og fjerne rask ute og inne en gang i året. Vaktmesteren hadde blitt bytta ut annahver måned ettersom de ble slitt ut. Rørene ville gått konstant tette av alt steikefettet nerdene tømmer i oppvaskkummen, i tro om at det bare "forsvinner". Og iløpet av 2 år ville alle leilighetene ha tapt seg et par hundre tusen i verdi siden ingen vasker gulvene selv. Vaskerommet hadde hatt konstant sammenbrutte vaskemaskiner siden alle har samla klesvask for de siste tre ukene og stapper ALT inn samtidig. Endret 2. juni 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Felles domene for alle leiligheter, teknisk rom hvor alle har tilgang... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Felles domene for alle leiligheter, teknisk rom hvor alle har tilgang... Det kan fort gå til helvete. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 2 X doble CAT6 uttak i hvert eneste rom. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Så, hvorfor ikke bare gå sammen om å gjøre dette, framfor å bare snakke om det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Så, hvorfor ikke bare gå sammen om å gjøre dette, framfor å bare snakke om det. Har du kapital? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Så, hvorfor ikke bare gå sammen om å gjøre dette, framfor å bare snakke om det. Har du kapital? Er du gæren Hadde jeg hatt det hadde jeg gjort det. Men konseptet er i allefall gøy. Tror som nevnt tidligere her at lydissolasjon i allefall er noe jeg hadde krevd at en skulle investere mye i. Endret 2. juni 2014 av Perrern Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) I stedet for å kunne leie parkingsplass, så kunne man leie rackplass i serverrommet i kjelleren Fy søren så mye gøy man kunne hatt det i et slikt borettslag Skulle ønske jeg hadde kapitalen til å starte opp noe slikt. Endret 2. juni 2014 av Uderzo Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror heller at det hadde blitt flust med gamere som egentlig ikke kan så mye. De som kan mer hadde nok blitt IT support 24/7. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror heller at det hadde blitt flust med gamere som egentlig ikke kan så mye. De som kan mer hadde nok blitt IT support 24/7.Man må jo selvsagt gjennom en intervju-runde før man får tillatelse til å flytte inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå