arex1337 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Gigabit fiber, rabattavtale med Komplett? Ville det ha blitt lovlige eller sosiale utfordringer? Finnes det noe liknende i dag? 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 God støydemping mellom leilighetene! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Interresant tankeeksperiment. Ja, jeg tror nok vi hadde sett en felles fibertilkobling hvertfall. Kanskje også nordvendte stuer for å hindre screen glare. Lenke til kommentar
Populært innlegg mikaragua Skrevet 1. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2014 Ingen kleine "hei på deg" når man møtes ved postkassa, da begge bare ser ned i bakken for å unngå øyekontakt. 15 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Alt i leilighetene "på nett" og med mulighet for fjernstyring. Hjemmelaget overvåkingsutstyr, og kanskje nøkkelfrie dører. Sportsbod og avkjølt serverbod under bakken. Søndagsåpen butikk rett i nærheten. Endret 1. juni 2014 av rockPaperScissors() Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Ser for meg drama-fri hverdag iallefall. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Ser for meg drama-fri hverdag iallefall. Trodde jeg leste dame-fri hverdag. 1 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg vil gjerne legge til svømmebasseng og California vær som i The Social Network. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Ser for meg drama-fri hverdag iallefall. Trodde jeg leste dame-fri hverdag. Poteito, potato.. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Fellesrom tilrettelagt for LAN hvor alt av bord og porter er satt opp i en permanent løsning, med scene for gaming-events som også kan benyttes som en kino. Fellesområde for lagring av data. Og en borettslag DC++ hub. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Heiser du kan be komme til din etasje før du går ut døra så de alltid står klare for deg. Selvfølgelig med Super Mario lydeffekter (når Mario går inn i et rør). Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Tja, borettslagsavtale som inkluderte 100Mbit men ikke den føkkings tv avtalen i fellesutgiftene? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Ser for meg et stille område fritt for kriminalitet iallefall Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Heiser du kan be komme til din etasje før du går ut døra så de alltid står klare for deg. Selvfølgelig med Super Mario lydeffekter (når Mario går inn i et rør). Jeg stemmer for Super Mario rør istedet for heiser. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Ser for meg at gatene ville vært svært tomme Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Ingen vindu uten nedtrekt gardinrull. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Ingen vindu uten nedtrekt gardinrull. Og god veltenasjon. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Utseende er jeg ikke sikker på, men lukten.. Mange nerder som ikke har hørt om hygiene før ihvertfall. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Utseende er jeg ikke sikker på, men lukten.. Mange nerder som ikke har hørt om hygiene før ihvertfall. Mandatory sprinkelanlegg dusj vær uke. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Ser for meg drama-fri hverdag iallefall. Trodde jeg leste dame-fri hverdag. De to tingene er ikke nødvendigvis gjensidig utelukkende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå