MrVilla Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vet at det var en post her tidligere om å spille sammen, 2 eller flere, mot computeren. Problemmet var at jeg ikke fant akkurat det jeg var på jakt etter da. Det jeg skulle hatt var ett FPS spill i sjangeren SOF, MOHAA etc. Noen som vet om et slikt? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du har Rainbow Six 3: Ravenshield, som har meget god co-op funksjonalitet... ellers mener jeg seriøst at spill bransjen har glemt (skikkelig) co-op... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hidden & Dangerous! Oh jee beibi...genialt co-op spill, simpelthen genialt. Nå har det jo kommet gratis også... Samme året som det kom ut satt jeg og en kompis ca. ett år og spilte det konstant. Han flyttet inn på rommet mitt, og vi spilte hvert bidige minutt vi ikke hadde noe annet veldig pressende å gjøre. Skole/jobb var den eneste gyldige unnskyldningen... (samt toalettbesøk og inntak av næring, gjerne kombinert for å spare tid ) Ingenting slår å ha brukt utallige timer på å memorisere alle vaktruter på et brett, og enda et utall timer på å slå brettet for å deretter dette gjennom bakken ved aller siste checkpoint... (og ja, vi spilte den første versionen...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå