xkingstar Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 som tittelen sier, hvor får jeg kjøpt sylinder til honda nsr 125?, det må være billig. med billig så mener jeg ikke de som er til 3000kr på mc-deler.no! kom gjerne med linker Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 kjøpte akkurat en ny sylinder til Rs 125 her, etter og ha ringt og leita verden rundt, fant jeg ut at det er nesten samme prisen uansett hvor du bestiller dette. mva og frakt drar så mye opp, at utlandet lønner seg sjelden. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Trim eller original? Trenger du original kan du få en av meg. Men den må borres. Edit: Litt usikker på om den kan borres. Endret 1. juni 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
xkingstar Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Trim eller original? Trenger du original kan du få en av meg. Men den må borres. Edit: Litt usikker på om den kan borres. Lenke til kommentar
xkingstar Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Sorry den ovenfor, men kan du sende på en mel på 94972160? Hvis ikke blir det markert som salg her :/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg tror gi bort-poster er lov. Det er jo tross alt en hel svær tråd her utelukkende om ting som gis bort. Men kan sende el melding. Lenke til kommentar
xkingstar Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Suppert, da får du sende på mel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå