ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Se Norges beste StarCraft-spillere i landskamp mot våre naboer i ettermiddag.E-SPORT: StarCraft II - NationWars II Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Digger denne turneringa, men tror at både Frankrike (nermere bestemt Stephano) og Canada kan bli tøffe. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Det var veldig nærme, men jammen kom vi videre! Snute spiller _ennå_ i IEM, skikkelig tung dag med kamp etter kamp i hele dag. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Det var veldig nærme, men jammen kom vi videre! Snute spiller _ennå_ i IEM, skikkelig tung dag med kamp etter kamp i hele dag. Takk for kommentaren, jeg fikk akkurat med meg de 15 siste minuttene av kampen mellom First og Snute. Du kan si det sånn at casterne tok helt av på slutten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Å sjå Snute pløye gjennom Kas, Welmu, YoDa, jjakji, MC og First i lower bracket var magisk. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Var ikke lett å sitte stille når Snute begynte å dra seg tilbake i det siste gamet mot First. Lenke til kommentar
Chilidawg Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Skjønner fotball folkets heiing og feiring når jeg ser på sånn Starcraft som jeg så på igår, utrolig spillt av Snute! 1 Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kunne tenkt meg å sett disse kampene i ettertid, noen tips om hvor jeg kan få gjort det? Lenke til kommentar
LiseBettina Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kunne tenkt meg å sett disse kampene i ettertid, noen tips om hvor jeg kan få gjort det? Hei! Du kan se kampene på Khaldor sin twitch-kanal fra rundt 03:10:00. http://www.twitch.tv/khaldor/b/534336727 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg håper folk så på IEM kvalifiserings runnet til Snute i går, fy fan! Er det mulig! Lenke til kommentar
garnok Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Var fantastisk å følge Snute i går. Var sikker på at alt raste sammen til slutt i game3 mot First, men han ga seg jo aldri. Sterkt gjort etter så mange timer med SC2. Jeg hadde brutt sammen når jeg så "the golden armada" til First. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kunne tenkt meg å sett disse kampene i ettertid, noen tips om hvor jeg kan få gjort det? Og hvis du har lyst å se Snute sitt episk run i IEM qualifieren, så er de her: Har sett kampene mot Jjakji, MC og First og ikke bare spiller Snute bra, men motstanderene spiller også bra, noe som gjør det skikkelig underholdende. Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kunne tenkt meg å sett disse kampene i ettertid, noen tips om hvor jeg kan få gjort det? Hei! Du kan se kampene på Khaldor sin twitch-kanal fra rundt 03:10:00. http://www.twitch.tv/khaldor/b/534336727 Takk for svar! Kunne tenkt meg å sett disse kampene i ettertid, noen tips om hvor jeg kan få gjort det? Og hvis du har lyst å se Snute sitt episk run i IEM qualifieren, så er de her: Har sett kampene mot Jjakji, MC og First og ikke bare spiller Snute bra, men motstanderene spiller også bra, noe som gjør det skikkelig underholdende. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå