DeejPhant Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei Kan ikke dere lage en bios tweaking guide, det er jo masse instillinger i bios så det må jo være en del å hente ved å tweake den.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hvis det er noen her som har kompetanse og lyst til å lage en slik guide, er det bare å ta kontakt! ([email protected]) MLW Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 En meget god ide med bios tweaking guide , spør du meg. håper dere på hardware.no for det til :smile: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 ..Støtter den, Jeg må si meg enig med ZAN, jeg støtter en bios tweak guide eller noe slikt, forum og hele pakken. Selv om jeg har holdt på med data en stund, så hadde det vært upperlig med noe slikt. Den eneste grunnentil at jeg har gått lei av å tweake ting i BIOS er at man må boote systemet så innmari mange ganger bare for å se om det hadde resultat på det man forandret på. Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå