Ziggy Stardust Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Gjør deg klar til fotball-VM, oppfyll DJ-drømmen og... skaff deg bart? Vi har også et spill på lur.TEST: Ukens utvalgte apper Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er denne bedre enn Forza? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 FotMob har jeg brukt i et par år nå tror jeg, og jeg har ennå ikke funnet en livescore-app som fungerer bedre og som lar seg konfigurere bedre. Prøvde senest fredag og lørdag en app som het noe med Onefootball, og den var rett og slett sjanseløs. Ellers har jeg vel vært innom alle de andre populære livescore appene også, uten at jeg har funnet de noe bedre enn FotMob. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 FotMob har jeg brukt i et par år nå tror jeg, og jeg har ennå ikke funnet en livescore-app som fungerer bedre og som lar seg konfigurere bedre. Prøvde senest fredag og lørdag en app som het noe med Onefootball, og den var rett og slett sjanseløs. Ellers har jeg vel vært innom alle de andre populære livescore appene også, uten at jeg har funnet de noe bedre enn FotMob. Jeg har bare prøvd en og det er Forza, har du prøvd den i det siste? Lenke til kommentar
cnordvik Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg har bare prøvd en og det er Forza, har du prøvd den i det siste? Hvis du bare har prøvd den så må du prøve FotMob også! Forza er jo laget av svensker ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg