awesnes Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Fra junifesten min. Canon 7D + sigma 18-35mm f/1.8 Tatt på f/1.8 Juni02_ 067 by awesnes, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Tid for utetrening. Her er et par bilder fra en serie med akrobatikk. Tatt på kveldstid i Tufteparken på Risenga i Asker. tufteparken-1 by Senor Wafflez, on Flickr tufteparken-2 by Senor Wafflez, on Flickr tufteparken-3 by Senor Wafflez, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Mangler årer.... årer by Megadrowsy, on Flickr 4 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Noen bilder fra i natt og i dag, var på telttur og deretter fjelltur 5 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Lightroomoppdagelser. Disse er ikke tatt nå, men fant dem igjen v en gjennomgang av bilder fra de siste par årene Vestbygda by ReRiksen, on Flickr Vestbygda by ReRiksen, on Flickr somewhere up north by ReRiksen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Et bilde fra lørdagens fototreff i Trondheim 3 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Sigma 24-105mm F4 A DG OS HSM Nikon @ 105mm (tripod - 100% crop) Endret 9. juni 2014 av flageborg 3 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Flageborg: Skarpt nok i massevis det der, men skulle nå heller likt å sett hele bildet der bilen er helt med. Skrytebilder av Sigmaoptikk syntes jeg kanskje hører med i andre tråder. Skulle likt å sett litt mer bevegelse i hjula og ikke så kjapp lukkertid (men det er jo min smak). Undres og litt på bruk av monopod på en slik "kort" brennvidde med OS. 7 Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Var en tur på Fornebu idag og tok litt bilder. Fikk litt sansen for bygget til Statoil. Satt sammen av 6 bilder. Statoil by Senor Wafflez, on Flickr 6 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Flageborg: Skarpt nok i massevis det der, men skulle nå heller likt å sett hele bildet der bilen er helt med. Skrytebilder av Sigmaoptikk syntes jeg kanskje hører med i andre tråder. Skulle likt å sett litt mer bevegelse i hjula og ikke så kjapp lukkertid (men det er jo min smak). Undres og litt på bruk av monopod på en slik "kort" brennvidde med OS. Det er vel første gangen jeg IKKE benytter monopod/håndholdt, men fikk anledning til å prøve et Manfrotto Model #136 videohode på et Manfrotto 351MVB tripod-stativ for samtidig videofilming og fotografering med 2 speilreflekser, stablet i høyden....funka greit det ..... lærte masse nytt i løpet av helgens dragrace på Gardermoen Raceway Legger ved "bildet" i sin helhet... Endret 9. juni 2014 av flageborg 3 Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Stavern... fredriksvern by Megadrowsy, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Subspace: OrganicSubspace: Organic by TAKleven, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Stavern i går... stavern by Megadrowsy, on Flickr 1 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Båten sin det! Vært på klassetur med den der når jeg gikk på ungdomskolen, med overnattinger og full pakke. Helt grei turbåt Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Subspace: Organic II Subspace: Organic II by TAKleven, on Flickr Samme motiv som forrige bilde, bare annen vinkel. 2 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Lekkert abstrakt bilde Ratleto! Men denne gangen tenker jeg nok mer på noe fra havsbunnen enn verdensrommet. Pent uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå