HSP Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Dette var pene S/H bilder, HSP! Mannen på undergrunnsbanen tok tak i meg. Hva enn han tenker på så er han fordypet i det. Liker de røffe refleksjonene også. Godt skudd! Takk for det! Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Mye bra hittil, likte spesielt bildene til HSP. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hva er det egentlig med rust som er så fengende? Har jo lagt merke til at flere syns dette er veldig stilig å fotografere. Bare lurer på hvorfor. Er det et byfenomen, eller er det sånn at flertallet av Akams fotografer syns dette er stilig? Vet ikke om flertallet synes det er stilig, men personlig så er det noe spennende med forfallet, mønster og farger som rust kan gi. Noe av de kuleste bildene jeg har tatt, synes jeg selv i alle fall, er fra en bilkirkegård full av rustne biler. Man må nok like abstrakte bilder for å like rust-bilder, tror jeg. Men det er ikke dermed sagt at jeg liker alle typer abstrakte bilder selv. Vanskelig det der. Hehe. 2 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Dumpster by aspirant_101, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Smeltende boble som tar over verden. Tatt i Tibro i Sverige. 3 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hva er det egentlig med rust som er så fengende? Har jo lagt merke til at flere syns dette er veldig stilig å fotografere. Bare lurer på hvorfor. Er det et byfenomen, eller er det sånn at flertallet av Akams fotografer syns dette er stilig? Vet ikke om flertallet synes det er stilig, men personlig så er det noe spennende med forfallet, mønster og farger som rust kan gi. Noe av de kuleste bildene jeg har tatt, synes jeg selv i alle fall, er fra en bilkirkegård full av rustne biler. Man må nok like abstrakte bilder for å like rust-bilder, tror jeg. Men det er ikke dermed sagt at jeg liker alle typer abstrakte bilder selv. Vanskelig det der. Hehe. Det er nok sånn at jeg også av og til finner rusten spennende.. men så har jeg jo fått et forhold til rust som er "huff.. nå må jeg pusse det bort". Kanskje jeg bør prøve litt foto av det jeg også.. har funnet et "museum" for gamle vegvesen-ting her i bygda.. gamle lastebiler, traktorer og mye annet gjennomrustne greier jeg ikke aner hva er.. Får ta meg en tur med tanken på å fotografere litt, på nært hold, til nå er det bare et sted jeg går forbi når jeg er på tur med hunden. Kanskje jeg da får opp øynene for hva som er spennende med slikt. 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Smeltende boble som tar over verden. Tatt i Tibro i Sverige. Artig bilde! Men... hvorfor er ikke fotografen med i speilbildet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Rødvin på stranda ved solnedgangstiden kan anbefales 5 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Rødvin på stranda var storartet, og en flott avslutning på en strålende fotodag. Løkken strand i solnedgang: Her blir det liv (i fellesferien): Dassen er nedenom og under trappen: Forsøpler du her, er du lat!: Diagonale buskevekster: 3 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Smeltende boble som tar over verden. Tatt i Tibro i Sverige. Artig bilde! Men... hvorfor er ikke fotografen med i speilbildet? Takker. Hehe. Tatt med telezoom, så jeg er så liten at det ikke er så lett å se meg. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Mye bra hittil, likte spesielt bildene til HSP. Takk for det. Jeg imponeres stadig over nivået i disse trådene. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Må man, så må man: I farta: 2 Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dark Falls by Norseman1968, on Flickr 7 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dark Falls by Norseman1968, on Flickr Dæven! Det var stilig. Henning Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Dark Falls by Norseman1968, on Flickr Enig med HSP om at dette var veldig stilig, men jeg er ikke på fornavn ennå, Norseman1968. Endret 5. juni 2014 av aspirant 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Gårdsvei i Hjo i Sverige Endret 5. juni 2014 av Ratleto 3 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Endelig ble det sommer i nord norge. 2 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Fra en tur på Byneset utenfor Trondheim i går kveld Byneset by ReRiksen, on Flickr 6 Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jasmin.... jasmin by Megadrowsy, on Flickr 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå