pyroklastisk Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hei!Har lenge hatt lyst til å støpe mine egne figurer ('designerleker'), men er litt usikker på hvor jeg bør gå for å finne det som trengs i Norge/Oslo. Jeg er på utkikk etter noe ala det Smooth-on har til salgs av resin og silikon, men også fargepigmenter og glitter som kan puttes i resin.Jeg ser de har leverandører i blant annet Nederland, og vurderer å bestille derfra, men med tanke på prisene og tollen som følger med lurer jeg på om noen vet om det finnes steder/butikker som selger sånt her til lands?Jeg er også på utkikk etter norske nettsteder/communities for folk som liker å lage/støpe designerleker, føler meg litt lost og vet ikke helt hvor jeg skal lete for å finne likesinnede. Tar gjerne imot tips om noen har :-) Så litt på den 3D-printertråden og tenkte kanskje noen her inne kunne ha litt peiling.Metoden jeg har tenkt å bruke: Er ganske fersk på dette området, så tar imot alle tips med takk!Også når det gjelder bobler i silikon og resin. Har ingen slik trykk-kammer-dings (pressure chamber) som kan fjerne dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå